okee goed ik zal hier ook eens mijn verhaal doen

ik zit met een paar dingen waar ik erg mee zit.. misschien een beetje dom :-\
ik ben nu bijna inmiddels 21 jaartjes jong.. en heb ooit 1 keer een vriendje gehad toen ik 17 was. deze relatie heeft 3 maanden geduurd..
sinds dien heb ik wel eens een scharrel gehad maar dat ik verder nooit echt iets geworden..
Dit komen omdat ik heel erg onzeker ben over mezelf. ik heb nog al veel mee gemaakt, gescheide ouders, veel gepest en ik liep altijd met pijn enzo rond terwijl ze op het ziekenhuis zeiden dat ik me aanstelde..
Ik ben daardoor zo erg in de put geraakt en zo onzeker geworden over mezelf.. dat ik het moeilijk vond om alleen al met een jongen te praten... laat staan iets mee beginnen!!
Sinds vorig jaar ben ik eindelijk weer aan het opknappen..
Ik ben bijna opgenomen geweest omdat ik depressief was.. mijn vader heeft toen aan de bel getrokken en sinds dien heb ik hulp.. sinds een paar jaar weet ik ook dat ik een vorm van reuma heb wat ik blijkbaar al zowat heel mijn leven heb...
Ik ben inmiddels gestopt met de opleiding die ik toen volgde omdat het te veel voor me werk.. waarna daarna ook nog eens mijn maatje, mijn hondje, overleed...en nog geen maand later mijn opa...

ik dwaal nu een beetje af...
Nu heb ik sinds een paar weken weer contact met een oude vriendin waarbij ik goed lig in die vriendengroep..
Ze vragen of ik mee uit ga..of ik mee op vakantie ga en noem maar op..
maar nu zit er een jongen in de groep die ik wel zie zitten..
maar ik durf gewoon niets te doen.. omdat ik zo veel gekwetst ben in mijn leven..
Ten eerste weet ik niet eens of hij mij ziet staan
En al zou dat wel het geval zijn.. Ben ik al bang om een relatie aan te gaan..
ik schaam me voor mijn lichaam en aangezien ik weet dat jongens eerder daar aan toe zijn als ik..ben ik bang om het alleen maar te verpesten...
nu weet ik ook dat hij nog nooit een vriendin heeft gehad..dus misschien dat het voor hem niet zo erg is..
maar ja hoe pak ik dit aan?????