Choose fontsize:
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

*Klik hier voor de
   Foto's & Filmpjes

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: [liefdesgevoelens] Ben ik verliefd op mijn achternicht?  (gelezen 715 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Winterborn
Actief lid

Karma 44

Geslacht: Man
Verwijzingen: 0

« Gepost op: 25 januari, 2009, 21:15:34 »

Wel, ik ga mijn probleem eens op schrijven.

Sinds een paar maand geleden heb de msn van mijn achternicht(14,word 15 in maart)we konden goed opschieten en hadden veel gemeen. luisterde zelfde muziek enzo...

Ik merkte na een tijd dat ze ook vaak chatte me mijn broer. dit was niet egt een probleem tot ik het gevoel kreeg van dat ze meer tegen hem zei op msn. terwijl ze bijna niks tegen mij zei tenzj ik iets zei. daardoor dacht dat ze men broer liever had dan mij en dat gaf me een enorm kut gevoel.

Paar maanden later merkte ik dat haar msn afbeelding een foto was van haar me ne gast. ik dacht dus die gast hare vriend was en ik werd heel jaloers en het kutgevoel was weer terug. paar weken daarna heb ik het idee naast me gelegd.

we in de tijd dat ik met haar sprak om msn kreeg altijd een goed gevoel. maar als ik iets hoorde van zij met een andere gast kreeg altijd weer dat kutgevoel terug. ik heb er lang over gepiekerd en ik dacht zelfs dat ik op haar verliefd was maar wierp het idee weg.

eergisteren zat wat tussen haar fotos op netlog te kijken om een reactie te geven. daar zag ik dat ze daar lang met ne gast had gepraat en het leek dat ze er erg goed mee kon opschieten. ik voelde me kut en verwaarloosd(waarom. geen idee) vanaf toen wist ik het bijna zeker, ik ben op haar.

Deze naxht op msn stelden we elkaar vragen en ik ben toen iets te weten gekomen waardoor ik me zo slecht voelde dak gewoon aan het bibberen was op men stoel, heel slecht gevoel in men maag en zelfs tranen in mijn ogen. opzich zou dit niet erg speciaal zijn maar ik sinds 10 jaar niet gehuild of zelfs tranen gehad door emotie of gevoelens, alleen fysieke fijn.
ik had niks laten merken

deze midda had ik even met haar zitte smsen en k heb toen gezgd dat ik denk dat ik op haar ben. ook dat ik het vanavond zou uitleggen, heel het verhaal; dit verhaal. ik ga ze dit laten lezen.

maar nu vraag me nog altijd af: ben ik op haar verliefd?
ik wil een antwoord, maar het liefst wil ik van het kutgevoel af, de pijn. ik kan er niet meer tegen.
kan iemand me aub helpen?
alvast bedankt.

*ben waarschijnlijk nog wat vergeten, ben er niet goed bij opt moment, het opschrijven maakt de gevoelens erger*
« Laatste verandering: 25 januari, 2009, 23:15:52 door Meiss » Gelogd

Roos
Administrator
Spammer!

Karma 1000

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #1 Gepost op: 25 januari, 2009, 23:20:43 »

Phoe, dat is een moeilijke situatie voor jou.
Ik vind het in ieder geval knap dat je met haar over deze gevoelens (durft) te gaan hebben.
Verder: is het verliefdheid? Is het jalousie? ik weet het niet.

Het probleem is alleen iig dat je er niet mee om kan gaan dat ze andere de aandacht geeft.
Dit hoeft niet meteen te betekenen dat je verliefd bent, het kan ook gewoon zijn dat je haar heel erg graag mag,
en dat je niet wil dat een ander daar tussen gaat, of kan zitten.

Wat dit gevoel dus precies is, kunnen wij niet zeggen,
echter moet je wel beseffen dat het gevoel niet bevordelijk is voor jullie contact.
Er goed over praten is belangrijk, zodat zij ook sommige reacties van jou kan begrijpen, en er evt. rekening mee kan houden.

Ik wens je iig veel succes, en zou graag willen weten hoe jullie gesprek vanavond is verlopen.

Pluk de dag, voordat deze verwelkt!        ....bloem!

Winterborn
Actief lid

Karma 44

Geslacht: Man

« Antwoord #2 Gepost op: 26 januari, 2009, 12:00:38 »

Phoe, dat is een moeilijke situatie voor jou.
Ik vind het in ieder geval knap dat je met haar over deze gevoelens (durft) te gaan hebben.
Verder: is het verliefdheid? Is het jalousie? ik weet het niet.

Het probleem is alleen iig dat je er niet mee om kan gaan dat ze andere de aandacht geeft.
Dit hoeft niet meteen te betekenen dat je verliefd bent, het kan ook gewoon zijn dat je haar heel erg graag mag,
en dat je niet wil dat een ander daar tussen gaat, of kan zitten.

Wat dit gevoel dus precies is, kunnen wij niet zeggen,
echter moet je wel beseffen dat het gevoel niet bevordelijk is voor jullie contact.
Er goed over praten is belangrijk, zodat zij ook sommige reacties van jou kan begrijpen, en er evt. rekening mee kan houden.

Ik wens je iig veel succes, en zou graag willen weten hoe jullie gesprek vanavond is verlopen.

ik heb voorgesteld om eens te praten, face to face,en ze vond dit wel een goed idee.
dit weekend waarschijnlijk. tis te hopen dat ik niet dichtklap of niks verkeerd zeg.
en ik ben nu zeker dat ik verliefdop haar ben.

Roos
Administrator
Spammer!

Karma 1000

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #3 Gepost op: 26 januari, 2009, 12:12:37 »

ik heb voorgesteld om eens te praten, face to face,en ze vond dit wel een goed idee.
dit weekend waarschijnlijk. tis te hopen dat ik niet dichtklap of niks verkeerd zeg.
en ik ben nu zeker dat ik verliefdop haar ben.
waardoor ben je zeker geworen?

misschien een tipje tegen het dichtklappen.... briefje schrijven?

Pluk de dag, voordat deze verwelkt!        ....bloem!

Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

Copyright by Hoe-zo.net | 2008 - 2011
Alle antwoorden zijn slechts adviezen, raadpleeg altijd een huisarts.