Choose fontsize:
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

*Klik hier voor de
   Foto's & Filmpjes

Pagina's: [1] 2 3 4 5 ... 9   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: [vreemdgaan] Wat zou jij doen als je partner vreemd zou gaan?  (gelezen 4235 keer)
0 geregistreerde leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Roos
Administrator
Spammer!

Karma 1000

Geslacht: Vrouw
Verwijzingen: 0

« Gepost op: 26 maart, 2008, 13:03:22 »

Ik ben heel benieuwd naar het antwoord van deze vraag bij jullie,
want wat zou jij namelijk doen als jou partner vreemd zou gaan?

Zou je hem de deur wijzen? of zou je het hem vergeven?
Zou je hem anders behandelen als hij dat zelf zou toegeven, dan wanneer je er toevallig achter komt?

Vertel...

Pluk de dag, voordat deze verwelkt!        ....bloem!

Pippa
Nieuwsgierig
*

Karma 0

« Antwoord #1 Gepost op: 26 maart, 2008, 14:50:07 »

Ik zou hem meteen de deur wijzen, voor mij is dat echt iets waar ik me niet overheen kan zetten. Gelukkig is het me nog nooit gebeurd, maar ik zou hem echt nooit kunnen vergeven.

The greatest thing you'll ever learn is just to love, and be loved in return.

Roos
Administrator
Spammer!

Karma 1000

« Antwoord #2 Gepost op: 26 maart, 2008, 14:53:15 »

Ikzelf zou hem ook direct de deur wijzen.
Mij is het helaas wel overkomen, en toen heb ik hem niet de deur toe gewezen, maar hem zelfs terug gesmeekt.
Achteraf bleek dat dat helemaal niet meer werkte, want ik vertrouwde hem nergens meer in,
en een relatie zonder vertrouwen is in mijn ogen niet echt een relatie te noemen.

Pluk de dag, voordat deze verwelkt!        ....bloem!

eendjuh
Lid
**

Karma 5

« Antwoord #3 Gepost op: 27 maart, 2008, 01:59:05 »

Ik zou echt niet weten wat ik zou doen. Ik hou zoveel van hem dat ik hem echt niet zomaar laat gaan, maar ik denk dat als hij echt iets met een ander meisje wat zou uitvreten ik er wel een eind aanmaak. Ik denk alleen niet dat mijn vriend het me ooit zou opbiechten, omdat hij toch zal zeggen het stelde niks voor. Daar ben ik soms wel eens bang voor Smile heb al eens een smsje ontvange dat niet van mij was maar voor een ander meisje, dat maakte me ook onzeker. Nu zijn we het weer rustig aan het opbouwen

JuultJe
Nieuwsgierig
*

Karma 0

« Antwoord #4 Gepost op: 27 maart, 2008, 20:58:21 »

Klinkt raar maar daarvoor hou ik teveel voor hem. Dusja, Ik zou hem niet dumpen. Als hij het zoiezo vraagt aan mij mag het dus zou raar zijn als die vreemd zou gaan.

De HEER
Groentje
*

Karma 0

Geslacht: Man

« Antwoord #5 Gepost op: 28 maart, 2008, 20:19:05 »

Ik heb er geen problemen mee als als mijn vriendin seks heeft met andere jongens, mits met mijn toestemming. En mits het pure lust is, want ik heb er wel problemen mee als ze verliefde gevoelens heeft voor een andere jongen, zich daaraan toegeeft en daarom seks zou hebben.

Wat ik absoluut niet accepteer is als zij achter mijn rug om seks heeft met andere jongens, zonder of met gevoelens, omdat ze dan misbruikt maakt van mijn vertrouwen en geen rekening houd met mijn gevoelens. Van zo`n iemand wil ik niet meer houden en kan ik ook niet meer houden. Dan is het dus ook direct afgelopen.

syrnia
Lid
**

Karma 5

« Antwoord #6 Gepost op: 29 maart, 2008, 08:53:31 »

ook zoeits al wat DE HEER zegt, van mij mag ze doen en laten wat ze wilten zolang het niet achter mij rug is en niets te maken heeft met dat zij verliefd is op een ander. en als ze erover liegt dat het alleen voor lust is, tsja dan begin ik echt te twijfelen over haar

het leven is zinloos omdat je weet dat je dood gaat, maar men probeert de tijd te benutten omdat ze zich anders vervelen

Winterborn
Actief lid

Karma 44

« Antwoord #7 Gepost op: 31 maart, 2008, 20:25:42 »

al eens meegemaakt, meteen uitgemaakt

supermonkey11
Lid
**

Karma 5

« Antwoord #8 Gepost op: 09 april, 2008, 17:22:56 »

ik zou het ook meteen uitmaken denk ik.. zoals meiss al zegt.. als hij/zij het verteld aan je of als je er zelf achter komt, is er geen vertrouwen meer en dan heeft een relatie niet echt zin meer

KING OF SPAM!!! woot woot

snaps
Lid
**

Karma 5

« Antwoord #9 Gepost op: 10 april, 2008, 13:50:55 »

Al wel aantal keer meegemaakt, tot nu toe had ik het steeds geaccepteerd, alhoewel ze het nooit eerlijk tegen me verteld heeft en ik er zelf achter ben gekomen. maar ik dacht dat dat gewoon was omdat ze dan behoefte had aan een jonge. maar nu we die dildo´s ed. hebben zou ik het niet meer pikken omdat ze nou hier maar genoeg aan moet hebben.

snaps Hartje stef

Pagina's: [1] 2 3 4 5 ... 9   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

Copyright by Hoe-zo.net | 2008 - 2011
Alle antwoorden zijn slechts adviezen, raadpleeg altijd een huisarts.