Choose fontsize:
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

*Klik hier voor de
   Foto's & Filmpjes

Pagina's: 1 ... 5 6 7 8 [9]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: [vreemdgaan] Wat zou jij doen als je partner vreemd zou gaan?  (gelezen 3781 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

MrDeed
Lid
**

Karma 0

Geslacht: Man
Verwijzingen: 0

« Antwoord #80 Gepost op: 27 april, 2010, 12:31:23 »

ik ben best wel ruimdenkend en word ook niet zo heel snel boos.
daarnaast tja wat is echt vreemdgaan, voor sommige is het alleen al zoenen.. voor andere is het sex hebben.
ik zou het echt erg vinden als me vriendin gewoon verlieft is op een ander want dan kan ik er ook niks meer mee.
als ze alleen heeft gezoend boeit he me niet heel erg, en sex.. tja ligt eraan met wie denk ik al zal ik het natuurlijk ook niet heel fijn vinden. het is me in elk geval nog nooit overkomen dat er iemand vreemd ging bij mij, en ik ben zelf ook nooit vreemd gegaan.

1 ding is wel zo.. ik ben niet zo dom dat ik met me laat spelen ofzo.. als iemand echt een potje van de relatie maakt dan vind ik het geen probleem om weer vrijgezel te zijn ondanks dat me hart wel even zal breken. het leven is vallen en weer opstaan.

GeenLustZonderLiefde
Groentje
*

Karma -30

Geslacht: Man
Verwijzingen: 0

« Antwoord #81 Gepost op: 13 juni, 2010, 13:24:48 »

Hoeveel pijn het mij ook zou doen. Op het moment denk ik dat ik onze relatie dan zou verbreken.
Iemand die het niet alleen bij mij kan houden is mij niet waard.
Toevoeging: Wat ik onder vreemdgaan versta is in ieder geval alles van zoenen tot erger.
« Laatste verandering: 13 juni, 2010, 13:25:54 door GeenLustZonderLiefde » Gelogd

niet samen te vatten in 2000 tekens.

Pagina's: 1 ... 5 6 7 8 [9]   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

Copyright by Hoe-zo.net | 2008 - 2011
Alle antwoorden zijn slechts adviezen, raadpleeg altijd een huisarts.