Choose fontsize:
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

*Klik hier voor de
   Foto's & Filmpjes

Pagina's: 1 2 [3]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: [Geaardheid] iedereen in meer of mindere mate bisexueel?  (gelezen 1581 keer)
0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Bas.
Groentje
*

Karma 0

Verwijzingen: 0

« Antwoord #20 Gepost op: 02 juni, 2009, 01:17:10 »

Onzin. Ik ben er absoluut zeker van dat ik homoseksueel ben en ik koester geen enkele vorm van nieuwsgierigheid of een wens om te experimenteren met het andere geslacht, ook nooit gedaan.

itsme85
Lid
**

Karma 5

Geslacht: Man

« Antwoord #21 Gepost op: 19 augustus, 2009, 16:24:48 »

Laten we deze topic wat nieuw leven inblazen...

Biseksualiteit
bi - sek - suŽ eel
bijvoeglijk naamwoord
1 seksueel gericht op beide geslachten;
2 genetica zowel vrouwelijke als mannelijke kenmerken kunnende ontplooien
Gevonden op http://www.heelom.com/
OF
Een persoon die zich zowel tot mannen als tot vrouwen aangetrokken voelt
Gevonden op http://www.holebifederatie.be/

Denk dat je in dit geval niet kan spreken van verliefde gevoelens. Wel van gevoelens, aangezien je je anders niet aangetrokken voelt tot een persoon. Biseksualiteit is denk in aanleg wel aanwezig... Hoewel uit experimenten met een-eiige tweelingen blijkt dat je niet het geslacht van iemand kan veranderen en daarmee ook zijn/haar 'zijn'! Deze personen voelen zich altijd anders... Maar goed, het feit dat je opgewonden kan worden van personen van hetzelfde geslacht, betekent dat dan dat je biseksueel bent? Of ben je gewoon snel opgewonden? Iedereen zal zijn eigen betekenis hebben, afhankelijk wat voor hem/haar het beste uitkomt... En geen echte gevoelens maar wel nieuwsgierig, kan dus wel onder biseksualiteit vallen!
Maar los van bovenstaande... Maakt het uit of we er een term of woord aanhangen??

Net Sphere
Nieuwsgierig
*

Karma 0

« Antwoord #22 Gepost op: 06 september, 2009, 14:01:23 »

Ik hoop het wel haha, maar ik denk het niet, nja er is wel eens een meisje geweest waarvan ik dacht:  Wauw
Maar ik kom echt niet dichtbij dat gevaarte dat ze in hun broek hebben zitten hoor  :c

Voorheen Killy (1okt)

Nick
Lid
**

Karma 17

« Antwoord #23 Gepost op: 06 september, 2009, 18:18:58 »

Nee, want er zijn genoeg mensen die echt niks willen weten van hetzelfde geslacht, ook niet enkel om lust.

michelwantsyou@hotmail.com
Nieuwsgierig
*

Karma 0

« Antwoord #24 Gepost op: 08 september, 2009, 00:37:01 »

Nee, echt niet! Sommige mensen zijn fell tegen, en ik verwacht ook niet dat ze iets aantrekkingskracht tot zelfde geaardheid hebben.

robbiezeewolde
Groentje
*

Karma 0

Geslacht: Man

« Antwoord #25 Gepost op: 01 december, 2010, 13:00:51 »

Er is bewezen dat alle mensen op deze aardbol niet voor 100 % hetero zijn,maar dat heeft met verschillende dingen te maken. Als je puber bent dan ben je vaak onzeker over je eigen lichaam en wil je graag weten hoe de ander eruit ziet,dus jongens in de leeftijd van 12-14 jr en ook meisjes kijken vaak naar hun eigen geslacht als ze naakt staan te douchen bijv na de gymles. Tevens willen jongens onder elkaar nog wel eens rukwedstrijden  willen houden,wie heeft de grootste en komt het eerste klaar of spuit het meeste zaad. En wat je vroeger had in Nederland,de zogenaamde aparte jongens en meisjes  internaten. Als je als jongen helemaal geen meisjes ziet dan ga je het wel met je vriendje doen.
Daarom zegt men,dat niemand voor 100 % hetero is

Meiss
Administrator
Actief lid

Karma 1000

« Antwoord #26 Gepost op: 01 december, 2010, 14:45:32 »

Er is bewezen dat alle mensen op deze aardbol niet voor 100 % hetero zijn,maar dat heeft met verschillende dingen te maken. Als je puber bent dan ben je vaak onzeker over je eigen lichaam en wil je graag weten hoe de ander eruit ziet,dus jongens in de leeftijd van 12-14 jr en ook meisjes kijken vaak naar hun eigen geslacht als ze naakt staan te douchen bijv na de gymles. Tevens willen jongens onder elkaar nog wel eens rukwedstrijden  willen houden,wie heeft de grootste en komt het eerste klaar of spuit het meeste zaad. En wat je vroeger had in Nederland,de zogenaamde aparte jongens en meisjes  internaten. Als je als jongen helemaal geen meisjes ziet dan ga je het wel met je vriendje doen.
Daarom zegt men,dat niemand voor 100 % hetero is
en wie is men?
Dan wil ik wel eens weten waar je deze "resultaten" vandaan haalt, want ik geloof er niet in.

Experimenteren of seks hebben met, maakt je nog niet meteen minder heter/meer biseksueel.

Ik ben Meiss, en de oprichtster van dit forum.

23 lentes jong en werkzaam als woonbegeleidster op een woonvoorziening voor kinderen met een verstandelijke handicap en zeer ernstige gedragsproblematiek.

Sinds 3 jaar woon ik samen met mijn lieve vriend in het brabantse landschap. We hebben namelijk een heel knus boerderijtje met 1 schattig katje en 1 ondeugend hondje.

Mijn hobby's zijn lekker winkelen, flauwekullen en flink kletsen.
Maar ook mensen helpen vind ik leuk om te doen,
vandaar dat ik dit forum ook begonnen ben.

Groetjes, Meiss

Liever een blauwtje lopen, dan altijd maar een groentje te blijven...

Pagina's: 1 2 [3]   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

Adverteren bij Daisycon
Copyright by Hoe-zo.net | 2008 - 2011
Alle antwoorden zijn slechts adviezen, raadpleeg altijd een huisarts.