Hoe zouden jullie eover denken dan als diegene net avn zijn verslaving af is?
Ben je dan nog wantrouwend dat het terug kan komen en word je dus niet verliefd op diegene of geef je ze een kans?
Als het verder een leuke jongen is, en hij mij wel wat lijkt, en dan een paar keer wat afspreken waaruit dan blijkt dat hij net van zijn verslaving af is. Ik zou hem daarvoor wel een kans geven als ik echt gek op hem ben, als je net van je verslaving afbent is het juist fijn als er iemand voor je is die om je geeft en je erbij wil helpen niet terug te vallen.
Daarbij, ken ik genoeg verslaafden en ga er ook gewoon mee om. En ja of dat nou altijd even leuk is, nee niet bepaald.
Maar ik heb zoiets van een verslaving heeft een achterliggende reden waarom je bent gaan gebruiken, vaak zelfs behoorlijk erge dingen wat ik heb meegemaakt dan.
Hierbij kan ik het niet over mn hart verkrijgen om een vriendschap/relatie op te geven doordat diegene verslaafd is/was, omdat ze juist dan net wat extra steun nodig hebben. Als je ze dan laat vallen, vallen ze 9 van de 10 keer terug.
Mocht ik een relatie krijgen met iemand die net van zijn verslaving af is, en na alle steun en hulp die ik hem zou bieden, steeds weer wat te nemen, ja dan wordt het toch een eer kiezen of delen.