Choose fontsize:
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

*Klik hier voor de
   Foto's & Filmpjes

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: [discussie]Vrouw helpt verlamde zoon masturberen  (gelezen 2498 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Winterborn
Actief lid

Karma 44

Geslacht: Man
Verwijzingen: 0

« Gepost op: 06 juli, 2010, 18:00:19 »

Ik heb via een site een artikeltje gevonden waarin een vrouw verklaart dat haar zoon een ongeluk heeft gehad waardoor zijn armen (of bovenlichaam) verlamd is geraakt. hij was toen 9. Ze vertelde dat sinds zijn 11de ze hem helpt met masturberen. Ze vind dat een jongen van die leeftijd zou moeten masturberen en ze wil dat haar zoon zoiets niet mist in zijn leven. En dus had ze besloten hem te helpen, dit is zo al drie jaar dat ze dit doet. ze begon te twijfelen of ze dit wel kon doen.

Vind jullie dat in dit soort situatie de moeder (of ander familielid) een handje mag helpen?
Zou jij het zelf doen?
Zou jij, as je de persoon die "geholpen" zou moeten worden, dit toestaan?
Wat zou je doen als je dit wist van iemand die je goed kent?

« Laatste verandering: 06 juli, 2010, 19:36:33 door Meiss » Gelogd

Crazy88
Groentje
*

Karma -100

« Antwoord #1 Gepost op: 10 juli, 2010, 19:49:28 »

Nee, ik vind niet dat iemand van de familie dit op zich moet nemen. Er zijn ook zat jongens die zich niet aftrekken (of in ieder geval pas laat mee beginnen). Voor deze jongen komt er vast ook wel een leuk meisje die hem hierbij wil helpen.
Ik zou het zelf dan ook niet doen.
En ook zeker niet toestaan als dit bij mij zou moeten gebeuren, maar ja, als je 11 bent weet je niet beter.
Die laatste vraag is lastig, waarschijnlijk niets...

Dit persoon is permanent gebannen voor het bebruik van dit forum, wegens het meerdere malen misbruiken van de persoonlijke berichtenservice, en het pervers lastig vallen van (minderjarige) leden.

Persoonlijke berichten zijn nagekeken en doorgestuurd naar profider.

Ysuran
Groentje
*

Karma 0

« Antwoord #2 Gepost op: 02 augustus, 2010, 16:58:19 »

Vind jullie dat in dit soort situatie de moeder (of ander familielid) een handje mag helpen?
Nee, daar zijn andere mensen voor.
Zou jij het zelf doen?
Nee, eigen familie seksueel benaderen is uit den boze.
Zou jij, as je de persoon die "geholpen" zou moeten worden, dit toestaan?
Nee.
Wat zou je doen als je dit wist van iemand die je goed kent?
Als hij/zij er geen last van ondervind, dan accepteer ik het wel. Vindt ie het niet fijn, doe ik aangifte van incest. Het is tegen mijn normen en waarden in.

helva
Lid
**

Karma 0

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #3 Gepost op: 09 augustus, 2010, 22:45:53 »

Ik vind het nogal bizar en eigenlijk ook niet echt passelijk als een moeder haar zoon masturbeert.

Joepie. Joepietwee.Joepiedrie

Lisette
Nieuwsgierig
*

Karma 0

« Antwoord #4 Gepost op: 22 oktober, 2010, 23:42:04 »

Jeetje wat een moeilijke vraag...

Ik vind het moeilijk voor te stellen, ten eerste. In ieder geval is het iets dat uit een goed hart komt, dat is belangrijk lijkt me. Verder denk ik dat het ook ligt aan de moeder/zoon relatie. Als ze heel intiem zijn en alles met elkaar bespreken, begrijp ik wel dat het onderwerp opkomt. En voor hem zal het waarschijnlijk eerst nog moeilijker zijn om een vriendinnetje te krijgen dan leeftijdgenoten zonder handicap. Uiteindelijk denk ik ook wel dat hij iemand zal vinden, maar wie weet pas op veel latere leeftijd. En is het dan niet dubbel straf dat hij zijn sexualiteit niet kan ontdekken? Jongens die bewust nooit masturberen hebben het vast wel eens gedaan volgens mij. Dat ze dan besluiten dat ze het niks vinden, OK. Maar hoe kun je dat besluiten als je het nooit hebt kunnen ervaren? Dus ik denk dat ik het wel goed vind dat iemand het doet. En zijn moeder is volgens mij dan eigenlijk een hele logische keus.

Ja, ik begrijp het wel en ik sta er ook wel achter. Misschien zou ik hetzelfde doen in zulke omstandigheden.

robbiezeewolde
Groentje
*

Karma 0

« Antwoord #5 Gepost op: 02 november, 2010, 21:32:00 »

Ik vind het heel moeilijk,ook zoals het er staat,ten eerste vind ik de leeftijd van 11 jaar wel heel erg jong,ik kan mij niet voorstellen dat iemand van die leeftijd al sexuele behoefte heeft,er zijn natuurlijk uitzonderingen dat jongens op die leeftijd al vroegrijp zijn.Wat ik ook heel raar vind is dat de moeder vind dat haar zoon het rukken niet mag missen,dus hij heeft zelf niet aangegeven dat hij dat wilt neem ik aan. Daarnaast is ook nog eens de vraag,blijft het alleen bij rukken,want als hij 16 jaar oud is en hij zou vragen aan zijn moeder of ze hem wilt leren neuken,heb je de kans dat ze dat doet.
Ik vind het dus totaal niet kunnen.

Naomii
Groentje
*

Karma 0

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #6 Gepost op: 04 november, 2010, 19:12:22 »

omg, dit is gewoon belachelijk.
Zoiezo is die jongen pas 11 jaar oud, en nog niet echt seksueel actief.
Maar hoe kan een moeder daar nu over oordelen?
Ik zou dit zelf niet doen, ik vind het ook behoorlijk raar dat die moeder dat wel deed.
Als mijn moeder mij zou vragen of ze me zou mogen vingeren, dan zou ik haar vierkant uitlachen.
Maar een jongetje van 11 ziet zijn eigen moeder als een soort van ''god''
dus als mama het zegt, is het altijd goed? Dit zou een heel traumatische ervaring kunnen opleveren in zijn latere leven..
Als het in mijn buurt zou gebeuren, zou ik die moeder daarop aanspreken.
Dit is onacceptabel, er zijn ook soms van die rare mensen op de wereld doh2

Al Capone.
Nieuwsgierig
*

Karma 0

« Antwoord #7 Gepost op: 07 december, 2010, 01:35:45 »

nee zou het zowiezo nooit doen en vind het ook gek.

Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

Copyright by Hoe-zo.net | 2008 - 2011
Alle antwoorden zijn slechts adviezen, raadpleeg altijd een huisarts.