Choose fontsize:
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

*Klik hier voor de
   Foto's & Filmpjes

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: [Colet] ook hallo...  (gelezen 257 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

colet
Nieuwsgierig
*

Karma 0

Verwijzingen: 0

« Gepost op: 17 juni, 2010, 13:20:12 »

Hallo

al jaren zit ik vooral op één forum. Af en toe lees ik iets bij een ander, maar blijf er bijna nooit hangen. Nu las ik hier wat inetressante topics en ik kreeg de neiging wat toe te willen voegen. Vandaar mijn aanmelding hier.

Wie ben ik? Ik ben een jongere ouder...mag dat hier ook? Ik ben een vrouw van 42 jaar, allenstaande moeder met twee grotere meiden.
Pakweg tien jaar geleden postte ik op een forum een topic (met zeer rode wangen!) wie kent dit: help ik wil een klap op mijn billen tijdens de seks.
Daar viel voor het eerst het woord SM. IK wees naar mijn voorhoofd en veegde het van tafel. Met hetzelfde gemak was er een man die mij keer op keer weer aan die tafel zette en liet zien wat ik eraf veegde.... Hij zei ook af en toe iets wat hij toch helemaal niet kon weten.... Wat was dat? Hoe wist hij wat ik droomde, wat ik wegstopte, waar mijn verlangen lag en hoe hij mij kon raken??
Gaandeweg besefte ik dat een deel van mijn verlangen ligt bij de BDSM.

Ohja! IK heb weggestopt, proberen te vergeten, met partner gepraat.....niks ging goed.
Sinds een jaar of drie sta ik er écht voor open en is het grootste deel vrienden wat ik heb dan ook een mede-liefhebber.
Waarschijnlijk zal ik hier dan ook het meest in de topics verwant met BDSM en fetisjes posten. Al is seks, seks, seks.....ook heerlijk. Het één sluit het ander niet uit, he Knipoog

Als je vragen hebt aan mij, roep gerust....
« Laatste verandering: 17 juni, 2010, 18:11:57 door Meiss » Gelogd

Winterborn
Actief lid

Karma 44

Geslacht: Man

« Antwoord #1 Gepost op: 17 juni, 2010, 13:26:18 »

Welkom ^^

Meiss
Administrator
Actief lid

Karma 1000

« Antwoord #2 Gepost op: 17 juni, 2010, 18:11:01 »

Hallo Colet,

Hartelijk welkom op Hoe?Zo!
Dit forum is niet leeftijdsverbonden, al zijn wij wel met name gericht op de jongeren.
Je bent dus van harte welkom op dit forum, al vragen we wel rekening te houden met het leeftijdsverschil!
(en eventjes de regeltjes te lezen: heb even je topictitel aangepast)

Wat mooi om te lezen dat jij je "rare" gevoelens een mooi plekje hebt kunnen geven!
We zien graag je bijdrage tegemoet!

Groetjes Meiss
« Laatste verandering: 17 juni, 2010, 18:11:42 door Meiss » Gelogd

Ik ben Meiss, en de oprichtster van dit forum.

23 lentes jong en werkzaam als woonbegeleidster op een woonvoorziening voor kinderen met een verstandelijke handicap en zeer ernstige gedragsproblematiek.

Sinds 3 jaar woon ik samen met mijn lieve vriend in het brabantse landschap. We hebben namelijk een heel knus boerderijtje met 1 schattig katje en 1 ondeugend hondje.

Mijn hobby's zijn lekker winkelen, flauwekullen en flink kletsen.
Maar ook mensen helpen vind ik leuk om te doen,
vandaar dat ik dit forum ook begonnen ben.

Groetjes, Meiss

Liever een blauwtje lopen, dan altijd maar een groentje te blijven...

Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

Adverteren bij Daisycon
Copyright by Hoe-zo.net | 2008 - 2011
Alle antwoorden zijn slechts adviezen, raadpleeg altijd een huisarts.