Hallo
al jaren zit ik vooral op één forum. Af en toe lees ik iets bij een ander, maar blijf er bijna nooit hangen. Nu las ik hier wat inetressante topics en ik kreeg de neiging wat toe te willen voegen. Vandaar mijn aanmelding hier.
Wie ben ik? Ik ben een jongere ouder...mag dat hier ook? Ik ben een vrouw van 42 jaar, allenstaande moeder met twee grotere meiden.
Pakweg tien jaar geleden postte ik op een forum een topic (met zeer rode wangen!) wie kent dit: help ik wil een klap op mijn billen tijdens de seks.
Daar viel voor het eerst het woord SM. IK wees naar mijn voorhoofd en veegde het van tafel. Met hetzelfde gemak was er een man die mij keer op keer weer aan die tafel zette en liet zien wat ik eraf veegde.... Hij zei ook af en toe iets wat hij toch helemaal niet kon weten.... Wat was dat? Hoe wist hij wat ik droomde, wat ik wegstopte, waar mijn verlangen lag en hoe hij mij kon raken??
Gaandeweg besefte ik dat een deel van mijn verlangen ligt bij de BDSM.
Ohja! IK heb weggestopt, proberen te vergeten, met partner gepraat.....niks ging goed.
Sinds een jaar of drie sta ik er écht voor open en is het grootste deel vrienden wat ik heb dan ook een mede-liefhebber.
Waarschijnlijk zal ik hier dan ook het meest in de topics verwant met BDSM en fetisjes posten. Al is seks, seks, seks.....ook heerlijk. Het één sluit het ander niet uit, he
Als je vragen hebt aan mij, roep gerust....