Heej iedereen.
ik zit met een soort probleempje en het gaan mijn 2 beste vriendinnen aan, dus ik kan er met beide niet echt over praten.
Mijn vriendin A en vriendin L en ik zijn al heel lang goede vrienden, we doen bijna alles samen.
vriendin A is bi en ze is helaas verliefd op L
en dat is erg vervelend, want L wil niks met A. maar A geeft het niet op, ik irriteer me er dood aan want ik sta ertussen,
ik wil zelf ook liever niet dat ze wat krijgen want dat als het uit gaat is de vriendschap weg.
maar dat terzeide
A wil verkering met een jongen J
en ze vind een andere jongen N ook leuk
maar ze loopt loopt ook te flirten met nog een jongen I
en gister was N bij haar thuis, samen met L en mij (en een andere jongen die erg seksueel intimideren was

)
en N scheen een soort intresse te hebben voor L en zij voor hem.
maar A is een aandachts persoontje en was dus stik jaloers, maar wel vaker als A een date meeneemt naar ons (vrienden dus) word die jongen altijd op L verliefd
dus A was erg boos enzo,
maar L vind N ook leuk maar we weten niet of N haar leuk vind. maar A vind hem ook leuk
dus ze vinden beide de zelfde jongen leuk.
maar nou heeft A eerder verteld aan L en mij dat ze N geen geschikte vriend vond. omdat ze met J wou, maar J woont in roterdam dus een eindje van ons vandaan
maar ik weet niet of A weet dat L de jongen N leuk vind..
en vandaag tijdens koniningendag was er een soort feest op het plein.
en N was gister zijn tas vergeten dus zei A dat ze hem ging brengen naar hem, op dat plein met feest dus.
en we zaten toen bij L thuis.
A liep zomaar de deur uit zonder iets te zeggen, en we zouden nog wel bij L gaat eten.
Toen heeft L bekent aan me dat ze N leuk vond maar ze heeft nog geen reactie terug.
nou, wij zijn A gevolgt naar het feest en toen stonden we aan een tafel met z'n 3en en opeens liep A weg naar N en nog was vrienden.
L was heel boos want ze denk dat A dat alleen maar deed omdat ze niet wil dat N haar leuk vind
en dat is het wel zo'n beetje..
is het nog te volgen?
wat zouden jullie als raad geven ?
voor L
voor A
en voor mij
(misschien ook voor N en J en I )

snappen jullie het nog ?
oke,
nou... k hoop snel wat te horen
xxx