Choose fontsize:
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

*Klik hier voor de
   Foto's & Filmpjes

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: [Verliefd] Ze is 4 maanden zwanger van een ander, wat nu?  (gelezen 1384 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.

altus
Nieuwsgierig
*

Karma 0

Verwijzingen: 0

« Gepost op: 24 juni, 2008, 20:02:25 »

ja de titel zegt het al.
Er is een meisje heel leuk kind ken haar nu al een tijdje. En ben volgens mij verliefd op haar aan het worden.
Alleeen nu het volgende. Ze is kort geleden achter gekomen dat ze 4 maanden zwanger is. Nu is ze niet samen met die gozer anders vond ik haar ook niet leuk.
Maar ze zit wel beetje ermee vind het moeilijk en weet het even niet meer voor haar gevoel. En reageert soms daarom ook beetje snel boos Verward.
Maar nu wat kan ik doen wat moet ik hiermee? Mijn gevoel veranderd niet nu ze zwanger is ik accepteer haar heo dan ook. Maar iemand ervaring of tips
« Laatste verandering: 19 september, 2009, 17:14:44 door Meiss » Gelogd

Roos
Administrator
Spammer!

Karma 1000

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #1 Gepost op: 24 juni, 2008, 20:44:57 »

je bedoeld dus dat zij het niet meer weet, en af en toe boos reageerd?

Pluk de dag, voordat deze verwelkt!        ....bloem!

altus
Nieuwsgierig
*

Karma 0

« Antwoord #2 Gepost op: 24 juni, 2008, 21:10:13 »

ze weet wel wie de vader is en die wilt haar ook steunen dat is niet het probleem respect voro die jongen.
Maar het komt zo onverwachts en ze is eerder zwanger geweest en toen miskraam gekregen. Die zwangerschap heeft ze naar mijn idee nog niet helemaal verwerkt
Voor haar is het zo opeens en weet niet wat ze eigelijk moet doen meer. Haar opa is ook pas overleden waar ze het moeilijk mee heeft. En ja boos reageren gewoon wisselvallig ene keer kan ze goed praten en 1 uurtje daarna klapt ze helemaal dicht en wilt ze niet meer praten en reageert ze kortaf.

Roos
Administrator
Spammer!

Karma 1000

« Antwoord #3 Gepost op: 24 juni, 2008, 21:50:22 »

ze weet wel wie de vader is en die wilt haar ook steunen dat is niet het probleem respect voro die jongen.
Maar het komt zo onverwachts en ze is eerder zwanger geweest en toen miskraam gekregen. Die zwangerschap heeft ze naar mijn idee nog niet helemaal verwerkt
Voor haar is het zo opeens en weet niet wat ze eigelijk moet doen meer. Haar opa is ook pas overleden waar ze het moeilijk mee heeft. En ja boos reageren gewoon wisselvallig ene keer kan ze goed praten en 1 uurtje daarna klapt ze helemaal dicht en wilt ze niet meer praten en reageert ze kortaf.

heb je er ook bij stil gestaan dat een zwangerschap ook een proces is waarbij er een helehoop hormonen veranderen.
Het humeur wat zo snel om slaat is één van de symptonen waar eigenlijk wel iedere zwangere vrouw last van gaat krijgen.

Ik verwacht dat ze op dit moment eerst rust en duidelijkheid voor zichzelf moet gaan krijgen.
Idd zoals je zelf ook al een paar dingetjes aan geeft, die ze moet gaan verwerken.
Pas daarna kan ze denk ik een serieuze keuze gaan maken over jullie 2.
Tot die tijd zou ik als ik jou was in ieder geval heel veel met haar proberen te praten, en de 'buien' accepteren, en haar zo veel mogelijk door deze periode heen helpen.

altus
Nieuwsgierig
*

Karma 0

« Antwoord #4 Gepost op: 25 juni, 2008, 23:45:39 »

bedankt voor je reactie,

jammer genoeg heeft het geen zin meer Verward want ze heeft gekozen voor de vader van haar kind.

Is weer kut maar goed ben het langzamerhand wel gewend geraakt Tong

Roos
Administrator
Spammer!

Karma 1000

« Antwoord #5 Gepost op: 25 juni, 2008, 23:46:45 »

bedankt voor je reactie,

jammer genoeg heeft het geen zin meer Verward want ze heeft gekozen voor de vader van haar kind.

Is weer kut maar goed ben het langzamerhand wel gewend geraakt Tong
ow, ik wist niet dat daar toch nog een mogelijkheid in zat.
Oei, dat is wel heel vervelend voor jou.

Moeilijk om er overheen te komen, maar ik wens je in ieder geval wel succes!

Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

Copyright by Hoe-zo.net | 2008 - 2011
Alle antwoorden zijn slechts adviezen, raadpleeg altijd een huisarts.