pfoe ik ben jarenlang gevoeloos geweest voor me gevoel, beetje hard, nuchter en rationeel geworden enzo.. 2 keer echt verlieft geweest.. daarna wel meisjes gehad maar ik voelde eigenlijk weinig.. en dus was ik best wel onzeker over me gevoel enzo.
maar nu 3 weken terug een meisje leren kennen.. konden uren kletsen.. over heel veel dingen denken we het zelfde... lichamelijk en psychologisch precies de zelfde behoefte en ik vind haar ontzettend aantrekkelijk.
ik heb er nu iets meegekregen en damn ik ben echt zooooooo verlieft

ik wist niet dat het nog mogelijk was...
ik merk het niet alleen aan de vlinders en de hartkloppingen de hele dag.. maar ik ben producer en me muziek begint heel anders te klinken... ik ben echt blij de hele dag en uit dat ook heel droog

ik ben weer meer die spontane ik geworden van vroeger.. echt positieve invloed heeft ze op me. . en het is ook leuk om te zien dat zij precies het zelfde heeft haha.
al sinds dag 1 dat we echt daten verloopt alles perfect en smooth.. en lukt het ons maar niet om maar iets negatiefs te vinden.. .alles tot aan de sex zit gewoon helemaal prima.. ik ben er zo blij mee

naaja sorry voor het lange verhaal maar ik moest het echt even kwijt. zo pfoe dat is eruit!
groetjes!