Choose fontsize:
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

*Klik hier voor de
   Foto's & Filmpjes

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: [vriendschap] wat moet ik doen?  (gelezen 309 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Crispy-C
Lid
**

Karma 5

Geslacht: Vrouw
Verwijzingen: 0

« Gepost op: 17 februari, 2010, 13:55:43 »

Gisteren zijn we met een paar collega's gaan carnavallen de meeste waren er al vanaf de middag, maar ik kon pas vanaf half 10, dus iedereen was al redelijk dronken/aangeschoten.

Er is daar ook een jongen (haha lang verhaal maar dat is na die andere jongen gekomen zeg maar Tong ) En ik vond hem leuk , hij heeft me toen verteld dat hij onze vriendschap niet op het spel wou zetten, omdat hij iemand van de korte relaties was, en hij daarom geen relatie met me wou omdat we al 1,5 jaar bevriend zijn en hij dat niet op het spel wou zetten.

Een goede vriendin van mij wist dat ik hem leuk vond (sterker nog ze probeerde ons te koppelen nog voordat ik aan haar had verteld dat ik hem leuk vond doh2 )
Maar ik had het vermoeden dat hij haar leuk vond.
Zij zei dat ze hem niet leuk vond en dat hij totaal haar type niet was en ze echt niks met hem wou.
Ze waren wel gewoon vrienden, want wij zitten in dezelfde vriendengroepje.

Gisteren waren ze heel close met elkaar, zij was dronken want ze is niet veel drank gewend, hij is aangeschoten
En toen waren ze opeens aan het zoenen, en dat deed me echt veel, want mijn eerste instantie was er naar toe rennen en haar en hem toch een klap op hun smoel te geven.
(klinkt een beetje raar (A) )
Daarna werd ik wat rustiger en had ik zoiets van ja, hij heeft niks met mij, ik niks met hem, dus in feite doen ze niks verkeerd.
Maar toch blijf ik er aan denken en voel ik me rot, ik weet nou niet of er met haar over moet praten ja of nee, want heel verkeerd bezig was ze toch niet???

wat moet ik doen?????

Winterborn
Actief lid

Karma 44

Geslacht: Man

« Antwoord #1 Gepost op: 17 februari, 2010, 16:04:44 »

Ik denk dat je er gewoon bij moet neerleggen. Het is gebeurd en als ze samen wat krijgen heb je er niks over te zeggen. Zoals je al zelf hebt gezegd heb je niks met de jongen en dus heeft hij het recht om iemand anders te zoenen. je kunt beter afwachten en zien of er iets uit komt tussen de twee of niet. als je je er beter door gaat voelen kun je met je vriendin en je vriend praten.
maar ze waren allebei dronken, dus waarschijnlijk was het niet serieus.

frank
Lid
**

Karma 5

Geslacht: Man

« Antwoord #2 Gepost op: 17 februari, 2010, 17:17:26 »

ik zou in ieder geval door dit voorval niet de vriendschap op het spel zetten hoor, dat zit tussen jullie beide toch wel goed, of "opeens"niet meer?  Knipoog

Meiss
Administrator
Actief lid

Karma 1000

« Antwoord #3 Gepost op: 17 februari, 2010, 19:30:08 »

Kijk, hij heeft om dit soort redenen aangegeven dat hij daarom geen relatie wil,
daarin is hij eerlijk geweest, en dat moet je waarderen.
Wel had hij iets meer rekening kunnen houden met je gevoelens, en elders kunnen gaan staan zoenen.

Echter vind ik dat je dat zoenpartijtje van je vriendin wel kwalijker mag nemen,
ze zegt namelijk eerst niets in hem te zien, en vervolgens staat ze hem dood leuk te zoenen,
terwijl ze van jou gevoelens af weet.

Ik vind dat niet echt een leuke vriendeactie te noemen,
en dat zou ik dus van mijn vriendinnen absoluut niet accepteren.....

Ik ben Meiss, en de oprichtster van dit forum.

23 lentes jong en werkzaam als woonbegeleidster op een woonvoorziening voor kinderen met een verstandelijke handicap en zeer ernstige gedragsproblematiek.

Sinds 3 jaar woon ik samen met mijn lieve vriend in het brabantse landschap. We hebben namelijk een heel knus boerderijtje met 1 schattig katje en 1 ondeugend hondje.

Mijn hobby's zijn lekker winkelen, flauwekullen en flink kletsen.
Maar ook mensen helpen vind ik leuk om te doen,
vandaar dat ik dit forum ook begonnen ben.

Groetjes, Meiss

Liever een blauwtje lopen, dan altijd maar een groentje te blijven...

Crispy-C
Lid
**

Karma 5

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #4 Gepost op: 18 februari, 2010, 16:16:31 »

Uiteindelijk heeft ze gisteren zelf nog gebeld en zijn we ergens wat gaan drinken.
Ik heb haar eerlijk verteld, wat mijn gevoelens daarbij waren en hoe ik me voelde.
Ze zegt dat ze het zelf ook niet had verwacht en dat ze mijn gevoelens begrijpt.
Toen vroeg ik wat ze nou voor hem voelde

Ze zei dat het in feite niet haar type is, en dat ze niet weet wat ze met hem moet doen, omdat hij duidelijk wel echt gek op haar is, nu gaan ze vrijdagavond wat drinken, en dan ziet ze wel wat eruit komt zegt ze.
Ik heb nu toch iets van oke, je moet zelf maar weten wat je moet doen, maar haar wel verteld dat ze hem geen valse hoop moet geven, want ik ken hem al wel een jaar langer als haar en ik wil gewoon niet dat ze hem pijn doet, dat verdiend hij niet.

Heb ik er goed aangedaan om zo te reageren, want morgen gaan hun dus na het werk iets drinken en ik weet niet hoe ik dan ga reageren, want hoewel ik heb gezegd dat het me niets doet, doet het me natuurlijk wel wat

Meiss
Administrator
Actief lid

Karma 1000

« Antwoord #5 Gepost op: 18 februari, 2010, 19:09:03 »

Je hebt goed gereageerd als je het mij vraagt,
al had je van mij nog wel wat directer mogen zijn:

Als je niets voor hem voelt, en jij weet dat het andersom wel is,
waarom ga je dan nu alleen iets met hem drinken?

Persoonlijk stel ik mij bovenstaande vraag,
zeker als je er ook nog bij optelt dat ze weet van jou gevoelens.

Ik ben Meiss, en de oprichtster van dit forum.

23 lentes jong en werkzaam als woonbegeleidster op een woonvoorziening voor kinderen met een verstandelijke handicap en zeer ernstige gedragsproblematiek.

Sinds 3 jaar woon ik samen met mijn lieve vriend in het brabantse landschap. We hebben namelijk een heel knus boerderijtje met 1 schattig katje en 1 ondeugend hondje.

Mijn hobby's zijn lekker winkelen, flauwekullen en flink kletsen.
Maar ook mensen helpen vind ik leuk om te doen,
vandaar dat ik dit forum ook begonnen ben.

Groetjes, Meiss

Liever een blauwtje lopen, dan altijd maar een groentje te blijven...

Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

Copyright by Hoe-zo.net | 2008 - 2011
Alle antwoorden zijn slechts adviezen, raadpleeg altijd een huisarts.