Gisteren zijn we met een paar collega's gaan carnavallen de meeste waren er al vanaf de middag, maar ik kon pas vanaf half 10, dus iedereen was al redelijk dronken/aangeschoten.
Er is daar ook een jongen (haha lang verhaal maar dat is na die andere jongen gekomen zeg maar

) En ik vond hem leuk , hij heeft me toen verteld dat hij onze vriendschap niet op het spel wou zetten, omdat hij iemand van de korte relaties was, en hij daarom geen relatie met me wou omdat we al 1,5 jaar bevriend zijn en hij dat niet op het spel wou zetten.
Een goede vriendin van mij wist dat ik hem leuk vond (sterker nog ze probeerde ons te koppelen nog voordat ik aan haar had verteld dat ik hem leuk vond

)
Maar ik had het vermoeden dat hij haar leuk vond.
Zij zei dat ze hem niet leuk vond en dat hij totaal haar type niet was en ze echt niks met hem wou.
Ze waren wel gewoon vrienden, want wij zitten in dezelfde vriendengroepje.
Gisteren waren ze heel close met elkaar, zij was dronken want ze is niet veel drank gewend, hij is aangeschoten
En toen waren ze opeens aan het zoenen, en dat deed me echt veel, want mijn eerste instantie was er naar toe rennen en haar en hem toch een klap op hun smoel te geven.
(klinkt een beetje raar (A) )
Daarna werd ik wat rustiger en had ik zoiets van ja, hij heeft niks met mij, ik niks met hem, dus in feite doen ze niks verkeerd.
Maar toch blijf ik er aan denken en voel ik me rot, ik weet nou niet of er met haar over moet praten ja of nee, want heel verkeerd bezig was ze toch niet???
wat moet ik doen?????