Choose fontsize:
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

*Klik hier voor de
   Foto's & Filmpjes

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: [Relatie]Partners die kijken naar andere mannen/vrouwen  (gelezen 1266 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Winterborn
Actief lid

Karma 44

Geslacht: Man
Verwijzingen: 0

« Gepost op: 16 februari, 2010, 15:29:03 »

Ik hoor vaak dat mensen in een relatie jaloers of kwaad worden wanneer hun partner zijn/haar ogen laten vallen op iemand anders.
Vaak is dit op een onschuldige manier of een beetje kijken naar wat schoons zonder bijbedoelingen, maar toch stoort het ons.
ik vind dit maar belachelijk, en dus vraag ik jullie mening:

De mensen die hier in een relatie zitten, kijkt jullie partner naar andere mensen?
zo ja, Mag dit van jou?
zo nee, is dat omdat je het niet wil?
Waarom zou iemand die een relatie heeft wel/niet naar andere mensen mogen kijken?
Kijk jij zelf naar andere mannen/vrouwen?

en een stelling om het af te maken:
Mensen die zelf naar andere mannen/vrouwen kijken kunnen er beter mee omgaan dat hun partner hetzelfde doet.

je mag een antwoord op de vragen geven of een mening over de stelling geven, beide is natuurlijk heel leuk.

Meiss
Administrator
Actief lid

Karma 1000

« Antwoord #1 Gepost op: 16 februari, 2010, 16:44:05 »

Ja, doordat wij een relatie hebben zijn nog onze ogen niet dicht komen zitten.
Ik kijk naar andere mannen en bespreek ook vaak met mijn vriend wat ik ervan vind.

Mijn vriend kijkt ook naar andere meiden, en dat is alleen maar een teken van gezond zijn Knipoog
Heel af en toe heb ik er wel wat moeite mee, niet dat ik dan kwaad/jaloers word, of er problemen van maak,
maar meer in de zin: jammer voor hem dat ik niet dat ideale figuurtje heb, dan kon ik ook dat sexy outfitje aan.

stelling:
Daar ben ik het niet mee eens, omdat dat dus maar net ligt aan de mate van (o.a.) jalousie bij een persoon

Ik ben Meiss, en de oprichtster van dit forum.

23 lentes jong en werkzaam als woonbegeleidster op een woonvoorziening voor kinderen met een verstandelijke handicap en zeer ernstige gedragsproblematiek.

Sinds 3 jaar woon ik samen met mijn lieve vriend in het brabantse landschap. We hebben namelijk een heel knus boerderijtje met 1 schattig katje en 1 ondeugend hondje.

Mijn hobby's zijn lekker winkelen, flauwekullen en flink kletsen.
Maar ook mensen helpen vind ik leuk om te doen,
vandaar dat ik dit forum ook begonnen ben.

Groetjes, Meiss

Liever een blauwtje lopen, dan altijd maar een groentje te blijven...

frank
Lid
**

Karma 5

« Antwoord #2 Gepost op: 16 februari, 2010, 19:21:34 »

Tong wat een vragen in 1 keer zeg... nee, ik zou het het absurd vinden als je mekaar in een vaste relatie daarin niet zou vertrouwen, dus ja, ik laat het gewoon toe (voor zover ik er überhaupt op let), beetje kinderachtig zou dat zijn.

de stelling klinkt ook een beetje kinderachtig vind ik, beetje "oog om oog, tand om tand" als je het anders zou beschrijven. dus ook daar niet mee eens

sweetboy15
Groentje
*

Karma -5

« Antwoord #3 Gepost op: 16 februari, 2010, 23:58:11 »

Ik vind kijken mag altijd owkeej soms is het moeilijk maar er is natuurlijk ook een grens maar ik vindt altijd kijken mag aanraken niet en als je in je achterhoofd houdt dat ze toch van jou houd dan heb je niks om zorgen over te maken

frank
Lid
**

Karma 5

« Antwoord #4 Gepost op: 17 februari, 2010, 10:00:00 »

nou ja, je hebt binnen het "aanraken-spectrum" ook wel weer veel gradties, zolang het amicaal blijft (en ook hierin gewoon al volwassen proberen te zijn!) is er totaal niets aan de hand.

en bovendien gewoon niet al te jaloers ingesteld zijn, elkaar gewoon vertrouwen!

sweetboy15
Groentje
*

Karma -5

« Antwoord #5 Gepost op: 19 februari, 2010, 14:56:17 »

daarom het gaat zeker om vertrouwen daarom is het meestal ook slim om iun je gdachten te houden van ze houdt toch van mij,

frank
Lid
**

Karma 5

« Antwoord #6 Gepost op: 19 februari, 2010, 18:12:51 »

Tong ja, daat laatste vooral niet vergeten nee...dan kan er in feite, als je je volwassen gedraagt, niets gebeuren  Knipoog

GeenLustZonderLiefde
Groentje
*

Karma -30

« Antwoord #7 Gepost op: 13 juni, 2010, 13:54:32 »

Ik kijk naar andere mensen dan mijn vriendin, maar enkel om er een mening over te vormen, niet om van hun uiterlijk te genieten of iets dergelijks. Dat laatste vind ik niet horen in een relatie, net zoals ik binnen een relatie niet over anderen fantaseer.

niet samen te vatten in 2000 tekens.

Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

Copyright by Hoe-zo.net | 2008 - 2011
Alle antwoorden zijn slechts adviezen, raadpleeg altijd een huisarts.