verliefd worden op internet is altijd een beetje tricky, je wordt namelijk gek op het beeld dat iemand in jouw hoofd heeft gekregen.
mischien valt hij in het echte leven wel heel hard tegen.

ook verwarren mensen gevoel van diepe vriendschap (of het begin daarvan) met verliefdheid.
imo zou je eigenlijk best wel een keer kunnen gaan afspreken, maar wees eerlijk tegen jezelf en je vriend.
2 jaar is al een hele tijd en dan heb je je ups en downs, en dan kan er ook weleens een beetje sleur in komen.
je kent mekaar dan al veel beter en kan elkaar beter voorspellen, dat kan saai worden.
zorg er ook voor dat je leuke onverwachte dingen blijft doen met je eigen vriend. :smile:Nouja, ik ben wel blij met mijn vriend, maar de laatste tijd schiet het gewoon niet meer op. het lijkt alsof we alleen maar vrienden zijn die bij elkaar wonen ofzo.. Naja, hij zit altijd te gamen.. En ik zit dan alleen op de bank... of waar dan ook..... Dat brengt mij ook erg aan het twijfelen..
ga dan met je luie kont van de bank af en sleur je vriend mee voor wat leuks.

van alleen op de bank blijven mokken en niets zeggen weet je zeker dat je gaat ergeren.
en ligt niet alleen aan je vriend, als jij niet praat over wat je dwarszit, hoe moet hij dat dan weten?
of is hij helderziend?
wees duidelijk, met "dat heb ik hem al gezegd"kom je niet verder.
dan is de boodschap gedeeltelijk beland en ziet hij dat je alsnog genoegen neemt met de situatie.
zeg wat je denkt, en meen wat je denkt en zegt
je kunt niet zeggen dat je het dwarszit en vervolgens op die bank blijven zitten.