Choose fontsize:
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

*Klik hier voor de
   Foto's & Filmpjes

Pagina's: 1 [2]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: [relatie]in de war  (gelezen 762 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Winterborn
Actief lid

Karma 44

Geslacht: Man
Verwijzingen: 0

« Antwoord #10 Gepost op: 09 februari, 2010, 10:18:29 »

ik bedoelde daarbij puur haar eigen gevoelens ten opzichte van haar vriend...en dat heel duidelijk uitleggen!  Prima!
Wist ik wel Tong, maar ik zeg het voor de zekerheid ^^

frank
Lid
**

Karma 5

« Antwoord #11 Gepost op: 09 februari, 2010, 10:26:02 »

ik denk/hoop echt dat ze iets aan ons advies heeft, of er iets mee doet... verwarrende situatie zo..

Meiss
Administrator
Actief lid

Karma 1000

« Antwoord #12 Gepost op: 09 februari, 2010, 11:51:46 »

Nouja, ik ben wel blij met mijn vriend, maar de laatste tijd schiet het gewoon niet meer op. het lijkt alsof we alleen maar vrienden zijn die bij elkaar wonen ofzo.. Naja, hij zit altijd te gamen.. En ik zit dan alleen op de bank... of waar dan ook..... Dat brengt mij ook erg aan het twijfelen..
Dat krijg je op den duur in elke relatie, dat je jezelf af gaat vragen: Wat doe ik hier?
Ik heb dat net zo goed met Guru gehad.... hij zit tv te kijken, ik bezig met het forum, af en toe lekker katten tegen elkaar....

Het nieuwe en het speciale is gewoon op den duur van je relatie af, dat is de verliefdheid....
..... maar het houden van, het geven om die jongen, als dat er nog zit moet je lekker bij hem blijven,
en dan is het een typisch gevalletje van: het gras is altijd groener..... (vooral als elders een jongen nog veel leuker LIJKT te zijn.)

Ik ben Meiss, en de oprichtster van dit forum.

23 lentes jong en werkzaam als woonbegeleidster op een woonvoorziening voor kinderen met een verstandelijke handicap en zeer ernstige gedragsproblematiek.

Sinds 3 jaar woon ik samen met mijn lieve vriend in het brabantse landschap. We hebben namelijk een heel knus boerderijtje met 1 schattig katje en 1 ondeugend hondje.

Mijn hobby's zijn lekker winkelen, flauwekullen en flink kletsen.
Maar ook mensen helpen vind ik leuk om te doen,
vandaar dat ik dit forum ook begonnen ben.

Groetjes, Meiss

Liever een blauwtje lopen, dan altijd maar een groentje te blijven...

Issue
Nieuwsgierig
*

Karma 0

« Antwoord #13 Gepost op: 09 februari, 2010, 16:34:43 »

ik denk/hoop echt dat ze iets aan ons advies heeft, of er iets mee doet... verwarrende situatie zo..

Nou dat kan je wel stellen ja... Erg verwarrend...

En ik wil het er ook wel over hebben met me vriend (over hoe hij doet bedoel ik dan en mijn gevoelens voor hem, niet voor de ander Smile)

maar hoe moet ik beginnen.....

Dolfje
Global Moderator
Post-a-Lot

Karma 1000

Geslacht: Vrouw
Verwijzingen: 1

« Antwoord #14 Gepost op: 09 februari, 2010, 21:39:29 »

verliefd worden op internet is altijd een beetje tricky, je wordt namelijk gek op het beeld dat iemand in jouw hoofd heeft gekregen.
mischien valt hij in het echte leven wel heel hard tegen. Knipoog

ook verwarren mensen gevoel van diepe vriendschap (of het begin daarvan) met verliefdheid.
imo zou je eigenlijk best wel een keer kunnen gaan afspreken, maar wees eerlijk tegen jezelf en je vriend.

2 jaar is al een hele tijd en dan heb je je ups en downs, en dan kan er ook weleens een beetje sleur in komen.
je kent mekaar dan al veel beter en kan elkaar beter voorspellen, dat kan saai worden.
zorg er ook voor dat je leuke onverwachte dingen blijft doen met je eigen vriend.  :smile:

Nouja, ik ben wel blij met mijn vriend, maar de laatste tijd schiet het gewoon niet meer op. het lijkt alsof we alleen maar vrienden zijn die bij elkaar wonen ofzo.. Naja, hij zit altijd te gamen.. En ik zit dan alleen op de bank... of waar dan ook..... Dat brengt mij ook erg aan het twijfelen..

ga dan met je luie kont van de bank af en sleur je vriend mee voor wat leuks. Knipoog
van alleen op de bank blijven mokken en niets zeggen weet je zeker dat je gaat ergeren.
en ligt niet alleen aan je vriend, als jij niet praat over wat je dwarszit, hoe moet hij dat dan weten?
of is hij helderziend?
wees duidelijk, met "dat heb ik hem al gezegd"kom je niet verder.
dan is de boodschap gedeeltelijk beland en ziet hij dat je alsnog genoegen neemt met de situatie.
zeg wat je denkt, en meen wat je denkt en zegt
je kunt niet zeggen dat je het dwarszit en vervolgens op die bank blijven zitten. Droog

Wel ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, Het liefst in zeven tegelijk..

Ook aan dolfje kun je al je vragen kwijt !

Meiss
Administrator
Actief lid

Karma 1000

« Antwoord #15 Gepost op: 19 februari, 2010, 10:55:16 »

gewoon bij het begin.....

Ga op een rustig moment een gesprekje met hem aan, door hem bijv. eerst eens te vragen wat hij van de relatie vind.
Hij zal dan grote kans ook om jou mening vragen, waardoor het makkelijker is om erop in te haken.

Doet hij dat niet uit zichzelf, dan kun je ook gewoon zeggen dat jij wel tegen een paar dingetjes aan loopt binnen jullie relatie.
Hij zal dan gegarandeerd wel vragen wat dat dan is, en dan kun jij je problemen aan geven.

Ik ben Meiss, en de oprichtster van dit forum.

23 lentes jong en werkzaam als woonbegeleidster op een woonvoorziening voor kinderen met een verstandelijke handicap en zeer ernstige gedragsproblematiek.

Sinds 3 jaar woon ik samen met mijn lieve vriend in het brabantse landschap. We hebben namelijk een heel knus boerderijtje met 1 schattig katje en 1 ondeugend hondje.

Mijn hobby's zijn lekker winkelen, flauwekullen en flink kletsen.
Maar ook mensen helpen vind ik leuk om te doen,
vandaar dat ik dit forum ook begonnen ben.

Groetjes, Meiss

Liever een blauwtje lopen, dan altijd maar een groentje te blijven...

Winterborn
Actief lid

Karma 44

« Antwoord #16 Gepost op: 19 februari, 2010, 11:31:09 »

Ik zou het ook zo snel mogelijk doen, neem hem eens mee ergens naartoe en zeg gewoon wat je dwarszit.
als je gaat wachten en je relatie loopt stuk ben je ook schuldig want je bent er gewoon bij blijven staan.
zeg gewoon dat je het graag hebt dat hij zoveel spelletjes speelt, het gesprek vormt zichzelf daarna.

Pagina's: 1 [2]   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

Adverteren bij Daisycon
Copyright by Hoe-zo.net | 2008 - 2011
Alle antwoorden zijn slechts adviezen, raadpleeg altijd een huisarts.