Choose fontsize:
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

*Klik hier voor de
   Foto's & Filmpjes

Pagina's: [1] 2   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: [relatie]in de war  (gelezen 762 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Issue
Nieuwsgierig
*

Karma 0

Verwijzingen: 0

« Gepost op: 07 februari, 2010, 10:23:32 »

Hallo allemaal,

Ik heb een probleem.
Ik heb via een forum een hele leuke jongen leren kennen, echter heb ik hem nog nooit gezien, maar toch ben ik super gek op hem... we hebben elke dag contact. Alleen heb ik al een relatie.. nu zo'n 2 jaar.. Ik ben ook echt super gek op me vriend en wil hem ook zeker niet kwijt, maar het contact met die andere jongen is zo leuk, en word altijd vrolijk van hem.. Ik ben helemaal in de war.. Ik ben namelijk verlieft op hem. (wat ik niet snap want heb hem nog nooit gezien.. )

Denken jullie dat het slim is om af te spreken met die andere jongen om te kijken of mijn gevoelens kloppen en of het misschien wel meer is als ik denk?

Of zou ik het moeten afkappen. (wat ik ook niet wil eigenlijk want hij is echt leuk!)

Kortom! Ik ben in de war...

Iemand tips?

Groetjes.

Dolfje
Global Moderator
Post-a-Lot

Karma 1000

Geslacht: Vrouw
Verwijzingen: 1

« Antwoord #1 Gepost op: 07 februari, 2010, 13:18:35 »

verliefd worden op internet is altijd een beetje tricky, je wordt namelijk gek op het beeld dat iemand in jouw hoofd heeft gekregen.
mischien valt hij in het echte leven wel heel hard tegen. Knipoog

ook verwarren mensen gevoel van diepe vriendschap (of het begin daarvan) met verliefdheid.
imo zou je eigenlijk best wel een keer kunnen gaan afspreken, maar wees eerlijk tegen jezelf en je vriend.

2 jaar is al een hele tijd en dan heb je je ups en downs, en dan kan er ook weleens een beetje sleur in komen.
je kent mekaar dan al veel beter en kan elkaar beter voorspellen, dat kan saai worden.
zorg er ook voor dat je leuke onverwachte dingen blijft doen met je eigen vriend.  :smile:

Wel ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, Het liefst in zeven tegelijk..

Ook aan dolfje kun je al je vragen kwijt !

sweetboy15
Groentje
*

Karma -5

« Antwoord #2 Gepost op: 07 februari, 2010, 15:58:06 »

ik zou zeggen spreek is af:) ik heb ongeveer het zelfde meegemaakt en uit afpsreken is al een relatie die nu 4 maanden duurt en nog steeds gaat het super goed ook al heeft zij nog gedachten aan haar ex die haar slecht behandeld heeft zj heeft er helaas bindingsangst door gekregen mij bij mij is het anders zegt ze ik heb jou alles verteld alsof jij mij bent en dat klopt ook wij wonen 2 uur van elkaar en als er iets ospchool gebeurd dan voel ik dat aan terwijl ze niks laat weten als zij verdrietig is begin ik ook te huilen spontaan zonder dat ik wist dat ze echt aan het huilen was, dus ik zou zeggen doe er kunnen wonderen uitkomen

Meiss
Administrator
Actief lid

Karma 1000

« Antwoord #3 Gepost op: 08 februari, 2010, 01:28:05 »

Dit is een typisch gevalletje: Het gras is altijd groener aan de overkant......
In zo'n geval kán het wel eens goed zijn om hem te leren kennen,
zodat hij je niet continu blijft prikkelen, maar ook de negatieve duidelijk worden....

Overigens, misschien is het wel slim om dit soort dingen ook gewoon openlijk met je vriend te bespreken?
In een goede relatie moet dat kunnen lijkt mij?

Ik ben Meiss, en de oprichtster van dit forum.

23 lentes jong en werkzaam als woonbegeleidster op een woonvoorziening voor kinderen met een verstandelijke handicap en zeer ernstige gedragsproblematiek.

Sinds 3 jaar woon ik samen met mijn lieve vriend in het brabantse landschap. We hebben namelijk een heel knus boerderijtje met 1 schattig katje en 1 ondeugend hondje.

Mijn hobby's zijn lekker winkelen, flauwekullen en flink kletsen.
Maar ook mensen helpen vind ik leuk om te doen,
vandaar dat ik dit forum ook begonnen ben.

Groetjes, Meiss

Liever een blauwtje lopen, dan altijd maar een groentje te blijven...

Anouk-je
Lid
**

Karma 16

« Antwoord #4 Gepost op: 08 februari, 2010, 15:17:23 »

Welke keuze jij moet maken ga ik niet zeggen.
Maar zorg in ieder geval dat je je eigen vriend niet voor de gek houd.

Hallo, ik ben Anouk.

Mijn hobby's zijn paardrijden,
voetballen, stappen, en internetten.
Ik kom uit N-B. en woon thuis met
mijn vader, moeder, en broer.
Ook heb ik nog een oudere zus,
maar zij woont al samen met haar vriend

Ik ben trouwens vrijgezellig en 16jaar oud,
dus ik zit ook nog op school.

Fotootje:

Wil je verder nog iets weten of met mij kletsen?
Stuur mij dan maar een Persoonlijk Bericht!

Winterborn
Actief lid

Karma 44

Geslacht: Man

« Antwoord #5 Gepost op: 08 februari, 2010, 23:49:42 »

Mijn mening is dat je best de jongen die je op het forum hebt leren kennen als vriend houdt en bij je vriend blijft.
Iemand over het internet leren kennen is altijd een risico, je kunt hem nu leuk vinden maar zodra je elkaar in het echt ziet zal je iemand zien die anders is dan je had gedacht. (in de meeste gevallen, 9 op 10 ongeveer)

En de kans dat hij hetzelfde voelt en het iets gaat worden is klein, gooi niet weg wat al hebt, je bent nu toch blij met je vriend.

Issue
Nieuwsgierig
*

Karma 0

« Antwoord #6 Gepost op: 09 februari, 2010, 08:42:29 »

Mijn mening is dat je best de jongen die je op het forum hebt leren kennen als vriend houdt en bij je vriend blijft.
Iemand over het internet leren kennen is altijd een risico, je kunt hem nu leuk vinden maar zodra je elkaar in het echt ziet zal je iemand zien die anders is dan je had gedacht. (in de meeste gevallen, 9 op 10 ongeveer)

En de kans dat hij hetzelfde voelt en het iets gaat worden is klein, gooi niet weg wat al hebt, je bent nu toch blij met je vriend.

Nouja, ik ben wel blij met mijn vriend, maar de laatste tijd schiet het gewoon niet meer op. het lijkt alsof we alleen maar vrienden zijn die bij elkaar wonen ofzo.. Naja, hij zit altijd te gamen.. En ik zit dan alleen op de bank... of waar dan ook..... Dat brengt mij ook erg aan het twijfelen..

frank
Lid
**

Karma 5

« Antwoord #7 Gepost op: 09 februari, 2010, 10:12:38 »

hmmz, dan zou ik hem echt eens een keer een avond achter die computer/playstation/xbox, whatever,  wegtrekken en serieus met hem praten!!! over wat hij wil, welke weg hij wil bewandelen met je, etc...

en uiteraard ook openlijk vertellen over jouw gevoelens, deze ervaring, etc..  ik wil zeker niet dat jullie op een breuk aansturen, maar het kan onwijs opluchten!

Winterborn
Actief lid

Karma 44

« Antwoord #8 Gepost op: 09 februari, 2010, 10:16:23 »

Dan zul je eens met je vriend moeten praten. maar ik zou toch niks over de gevoelens voor die andere jongen zeggen, nog niet.

frank
Lid
**

Karma 5

« Antwoord #9 Gepost op: 09 februari, 2010, 10:17:40 »

ik bedoelde daarbij puur haar eigen gevoelens ten opzichte van haar vriend...en dat heel duidelijk uitleggen!  Prima!

Pagina's: [1] 2   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

Copyright by Hoe-zo.net | 2008 - 2011
Alle antwoorden zijn slechts adviezen, raadpleeg altijd een huisarts.