Choose fontsize:
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

*Klik hier voor de
   Foto's & Filmpjes

Pagina's: [1] 2   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: [Internet] Niet durven te vertellen.  (gelezen 768 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

sweetboy15
Groentje
*

Karma -5

Verwijzingen: 0

« Gepost op: 31 december, 2009, 17:40:44 »

ik heb een porbleem mensen.
ik heb een meisje leren ontmoeten via internet en we hebben is afgesproken en het klikte meteen wij hebben uren op msn gezeten veel ge smst en gebeld wij lijken gwn samen te passen allen er is 1 probleem haar moeder die is tegen mensen van internet en die meoder is heel streng en mijn vriendin is heel erg bang om het te vertellen en durft het ook niet te vertellen omdt ze eerst andere dingen op het rijtje wilt zetten enja liegen kan ze niet zij is altjd heel eerlijk. en nu proberen wij het op te lossen door nu alleen maar msn contact te hebben.
dus mijn vraag is aan jullie wat nu ? kunnen jullie wat advies geven?

mod: Ik heb even een [tag] in je titel gezet, de volgende keer graag zelf doen. (zie regels)
« Laatste verandering: 31 december, 2009, 17:48:00 door Meiss » Gelogd

Meiss
Administrator
Actief lid

Karma 1000

« Antwoord #1 Gepost op: 31 december, 2009, 17:50:29 »

Hallo Sweetboy,

Leuk dat je een meisje hebt leren kennen, waarmee het erg goed klikt.
Ik herken de situatie, gezien mijn ouders hetzelde dachten over internetliefdes.

Ik heb eerst even een vraagje: Waarom/waardoor is haar moeder tegen mensen van internet?

Ik ben Meiss, en de oprichtster van dit forum.

23 lentes jong en werkzaam als woonbegeleidster op een woonvoorziening voor kinderen met een verstandelijke handicap en zeer ernstige gedragsproblematiek.

Sinds 3 jaar woon ik samen met mijn lieve vriend in het brabantse landschap. We hebben namelijk een heel knus boerderijtje met 1 schattig katje en 1 ondeugend hondje.

Mijn hobby's zijn lekker winkelen, flauwekullen en flink kletsen.
Maar ook mensen helpen vind ik leuk om te doen,
vandaar dat ik dit forum ook begonnen ben.

Groetjes, Meiss

Liever een blauwtje lopen, dan altijd maar een groentje te blijven...

sweetboy15
Groentje
*

Karma -5

« Antwoord #2 Gepost op: 31 december, 2009, 19:45:05 »

Bedankt voor je antwoord en ook fijn dt je hierin ervaring hebt.

die moeder vindt dat ze meer in de omgang iemand moet leren kennen en niet iemand via het internet.
ook is mijn vriendin bang om het te vertellen want ze krijgt wss een hele preek enja ze heeft al genoeg zorgen om haar heen waar ik graga mee zou willen helpen maar dat lukt niet omdat de moede rvan haar het nog niet weet. daarom kunnen wij eignelijk aaleen maar msn contact en via de telefoon hebben. wat heel erg jammer is.

Moos
Lid
**

Karma 10

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #3 Gepost op: 01 januari, 2010, 15:27:58 »

Ze zal het toch een keertje moeten vertellen denk ik, en kan ze misschien aan haar moeder vragen om jou te ontmoeten. Dan kan haar moeder zelf zien dat er niets mis is met internetliefdes.

Eerst keken wij hier thuis er ook een beetje raar tegen aan, maar sinds mijn vader zijn vriendin heeft leren kennen via internet is dat helemaal weg. Ik denk dus ook dat bij haar moeder het vanzelf zal bijdraaien met goede ervaringen.

Voorheen Moosjuh  (8nov.)

sweetboy15
Groentje
*

Karma -5

« Antwoord #4 Gepost op: 01 januari, 2010, 18:43:13 »

Ja ok bedankt maarja het probleem is neem er maar is de moed voor ik kan mijn vriendin niet zover krijgen om het te vertellen enja ze wilt het liever alleen vertellen. want ze wilt meer directer worden in de omgang met mensen.maar dan zeg ik waarom neem je nou al je last op je schouders vrienden zijn er om the helpen en ik helemaal waarom wil je dit niet. ze vindhet allemala geen goed idee enzo ze wilt het dus gwn alleen. tot ze de moed ervoor heeft enja dat houd dus in dat we alleen msn en telefoon contact hebben. enja volgens mij gaat onze relatie er langzaam aan zo:(  ik ben helemaal in elkaar heb heel de dag zitten huilen terwijl ik dat nooit doe. ik ben gewoon radeloos geworden.

Moos
Lid
**

Karma 10

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #5 Gepost op: 01 januari, 2010, 19:15:47 »

Ik snap dat  dit erg vervelend voor je is^^
Misschien helpt het voor haar om te denken van ''als ik het verteld kan ik samen zijn met mijn vriendje´´

Voorheen Moosjuh  (8nov.)

Meiss
Administrator
Actief lid

Karma 1000

« Antwoord #6 Gepost op: 02 januari, 2010, 01:23:33 »

Misschien niet echt een leuk antwoord, maar persoonlijk denk ik dat de liefde van haar kant uit, niet zo groot is, dan vanuit jou kant.
Mijn iedee is dat liefde niet echt te stoppen is, maar ze heeft op alle manieren wel een "oplossing".

Meestal bij echte liefde, dan heb je "scheit" aan wat je moeder vind, en kies je er toch voor.
Of je verzwijgt het zo lang het kan, en vertelt het zodra je zeker weet dat de relatie een succes is.

Verder wil ze het niet vertellen, omdat ze eerlijk wil zijn, en geen preek wil krijgen?? (naar mijn mening geen rede)
Verder moet ze ook "nog dingen" (??) op een rijtje zetten? Waarom kan dat niet tegelijkertijd? wat is daar de reden van?
En als je dan hulp aan bied, om het samen te gaan vertellen, dan is het: nee, nee, ik wil het graag alleen doen.....

^^al met al, vind ik het dus eigenlijk dat zij TE hard, niet wil..... als ze daadwerkelijk verliefd is,
en geef ik (mijn mening dus) een relatie die zo al begint eigenlijk maar weinig kans van slagen.

Laat je tijd niet stil staan, door smoor op iemand te worden, en het vooral van jou kant te laten komen,
want dan kan "internetliefde" nog wel eens heel erg vervelend gaan worden...
« Laatste verandering: 02 januari, 2010, 01:30:53 door Meiss » Gelogd

23 lentes jong en werkzaam als woonbegeleidster op een woonvoorziening voor kinderen met een verstandelijke handicap en zeer ernstige gedragsproblematiek.

Sinds 3 jaar woon ik samen met mijn lieve vriend in het brabantse landschap. We hebben namelijk een heel knus boerderijtje met 1 schattig katje en 1 ondeugend hondje.

Groetjes, Meiss

sweetboy15
Groentje
*

Karma -5

« Antwoord #7 Gepost op: 03 januari, 2010, 00:32:59 »

nja maar het is een persoon die ja veel problemen heeft met haar innerlijk ik. ze gaat ook naar een psycholoog  om alles aan te leren dusja ik weet het niet. maar toch wilt ze met mij samen zijn dat zegt ze ook elke keer maarja het kan niet omdat ze niet durft te liegen.ja owkeej net wat je zegt het is geen rede maar toch.enja ze is ook een beetje bang van haar moeder dus ik begrijp haar heel goed nja wij wachten het nu af totdat ze nja de moed ervoor heeft want ze is bang van haar moeder. ze is vroeger is geslagen ja 1 ker maar. maar dit is haar wle bij gebleven en als de moeder gaat schreeuwen klapt ze eignelijk in elkaar dusja. ik weet het niet meer. wij lijken zovele op elkaar tot op elk klein puntje er zijn amar weinig dingenen wat niet klikt en dat is meestal mis communicatie dusja. ik ben nu radeloos is het misschien slim om onverwachts langs te komen? of vinden jullie dan dat die ouders denken dat ik een dominant type ben? want wil echt niet verkeerd over komen. enja anders alleen is met die moeder praten zonder dat mijn vriendin ervan af weet. of is dit al helemaal fout? want volgens mij wilt mijn vriendin dolgraag dat ze het weet maar het niet durft enja ik wil het gerust doen maar zij wilt het niet wat kan ik het beste doen?

Meiss
Administrator
Actief lid

Karma 1000

« Antwoord #8 Gepost op: 03 januari, 2010, 01:12:15 »

Ik ben ook erg bang van mijn ouders geweest, en ben mijn hele leve lang mishandeld geweest.
Toch kan er zoals je leest bij mij dus niet in dat ze het zo (op zoveel verschillende manieren) af blijft schuiven.

Persoonlijk denk ik niet dat achter haar rug om naar haar moeder gaan een goede zet is.
Ze houd jou niet voor niets op afstand.

Ik denk dat jij eens met haar moet gaan bepraten, wat dat op afstand houden met jou doet!
Persoonlijk vind ik het namelijk nogal egoïstisch als ze jou wel gek maakt, maar verder de boel blijft blokkeren.

Groetjes, Meiss

sweetboy15
Groentje
*

Karma -5

« Antwoord #9 Gepost op: 03 januari, 2010, 01:24:43 »

nja ik zal is met haar praten erover ik zal je wat laten weten bednakt voor je antwoord;)

Pagina's: [1] 2   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

Copyright by Hoe-zo.net | 2008 - 2011
Alle antwoorden zijn slechts adviezen, raadpleeg altijd een huisarts.