Choose fontsize:
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

*Klik hier voor de
   Foto's & Filmpjes

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: [Trouwen] Hoe ziet jouw bruiloft er later uit?  (gelezen 696 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.

frank
Lid
**

Karma 5

Geslacht: Man
Verwijzingen: 0

« Gepost op: 26 november, 2009, 10:14:14 »

Mocht je echt serieus van plan zijn om later met iemand te gaan trouwen, hoe zou de bruiloft er dan uit moeten zien?  Tong

Puur met de familie, of zou je vanaf het begin toch wel willen gaan sparen voor een groots feest met veel gasten, etc..op een romantische locatie?  Knipoog

Meiss
Administrator
Actief lid

Karma 1000

« Antwoord #1 Gepost op: 26 november, 2009, 13:59:04 »

Ik wilde altijd al heel graag trouwen, alleen word dat de laatste tijd steeds minder.
Niet omdat de relatie niet goed gaat, maar gewoon het sfeertje erom heen.

Ik wilde altijd een heel groot feest, met alles erop en eraan, een mooie jurk,
een mooie auto die ons op zou halen, een prachtlokatie, sjiek eten,
gewoon een sprookjes-huwelijk dus, waarop je nog lang terug kijkt!

De laatste tijd ben ik mij aan het realiseren; potverdorie, dat kost wel heeeeeel veel geld,
heb ik zoveel geld er wel voor over, gezien ik ook prima klein een hele mooie dag kan beleven.
Ik ben hier vooral over na gaan denken sinds ik ziek ben, en je nu pas merkt wie je echte vrienden zijn.
Als je kijkt, dan is dat clubje echt maar schaars hoor!

Verder is het zo dat je de hele dag echt in het middelpunt staat (hoe was de jurk) en mensen tegenwoordig zo associaal zijn,
dat ze het feest tegenwoordig beoordelen op het vermogen, wat er aan uit gegeven word.
Dan moet ik mezelf toch wel even afvragen: Wil ik wel 2jaar al mijn salaris inleveren om een bruiloft te betalen....
(even bedenken, dat je ook nog moet leven, en je dus zeker 5jaar moet afbetalen, (en nog langer als je een eigen huis e.d. hebt)

Persoonlijk kom ik dan zo half op de conclusie uit: nee, dat wil ik helemaal niet, want dat is het mij niet waard...
Ik zou nu heel graag in een warm land, aan het strand onder zo'n boog willen trouwen, wel met een jurk, en alleen met de naaste familie erbij.
Voor de gasten betaal je dan een weekend-verblijf, en zelf kun je meteen je honeymoon erachteraan plakken.....

(scheeld waarschijnlijk de helft in de kosten, maar dat zou voor mij nog veel mooier zijn!)

Ik ben Meiss, en de oprichtster van dit forum.

23 lentes jong en werkzaam als woonbegeleidster op een woonvoorziening voor kinderen met een verstandelijke handicap en zeer ernstige gedragsproblematiek.

Sinds 3 jaar woon ik samen met mijn lieve vriend in het brabantse landschap. We hebben namelijk een heel knus boerderijtje met 1 schattig katje en 1 ondeugend hondje.

Mijn hobby's zijn lekker winkelen, flauwekullen en flink kletsen.
Maar ook mensen helpen vind ik leuk om te doen,
vandaar dat ik dit forum ook begonnen ben.

Groetjes, Meiss

Liever een blauwtje lopen, dan altijd maar een groentje te blijven...

frank
Lid
**

Karma 5

« Antwoord #2 Gepost op: 27 november, 2009, 07:46:04 »

mmm, dat gedeelte over een warm land, intiem met een aantal vrienden en wel uiteraard je directe familie spreekt me enorm aan, als we al concrete trouwplannen zouden hebben.

lijkt me echt heerlijk!!  Big Smile

gjtrucker
Groentje
*

Karma 0

« Antwoord #3 Gepost op: 29 december, 2009, 18:19:29 »

ik zou gaan voor een romatische locatie, en dan een groot feest voor familie en vrienden. Prima!

Winterborn
Actief lid

Karma 44

« Antwoord #4 Gepost op: 29 december, 2009, 18:31:19 »

ik ben niiet van plan om te gaan trouwen.
maaer als het zo zou zijn zou ik iets fantasy-achtig willen, met middeleuwse kleren enzo.
lekker simpel weet je Tong

Anique
Actief lid

Karma -60

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #5 Gepost op: 31 december, 2009, 11:28:25 »

Wat ik voor hem voel, wat hij voor mij voelt, et heeft geen bevestiging nodig. Als we trouwen is dat uit praktische overwegingen, omdat dat in sommige delen van de wereld (en ja ook in zijn wereld) zo hoort. Hoe dat dan zal zijn, like I care...

Anique oftewel nancy, gebannen wegens privacyschending.

Moos
Lid
**

Karma 10

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #6 Gepost op: 01 januari, 2010, 15:30:44 »

Ik weet niet of ik later wil trouwen.
Je geeft in principe een feest voor andere mensen en het kost zo ontzettend veel geld. En dan vraag ik mij ook nog af of een papiertje en een ring zo veel toevoegd aan een relatie

Voorheen Moosjuh  (8nov.)

frank
Lid
**

Karma 5

« Antwoord #7 Gepost op: 01 januari, 2010, 17:25:25 »

dat laatste is absoluut zo...maar toch zou ik het dan op zo'n exotische locatie wel apart vinden  Ja

Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

Copyright by Hoe-zo.net | 2008 - 2011
Alle antwoorden zijn slechts adviezen, raadpleeg altijd een huisarts.