Choose fontsize:
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

*Klik hier voor de
   Foto's & Filmpjes

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: [Anique]  (gelezen 316 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Anique
Actief lid

Karma -60

Geslacht: Vrouw
Verwijzingen: 0

« Gepost op: 11 april, 2009, 15:10:22 »

Zo, tijd om mij ook eens voor te stellen.

Ik ben Anique, en nog jong, pas 45 jaar. Ik heb nog steeds een heleboel wilde haren, lang donkerblond met een natuurlijke slag. Blauwe ogen, niet al te groot (160 cm), niet al te zwaar (54 kg).

Ik heb een tattoo, een navelpiercing, geen huisdieren, een leuke baan in de IT maar weet nog steeds niet wat ik wil worden als ik later groot ben.

Ik ben hetero, niet bi-schierig, val op jongere mannen, van nature dominant. Voyeurist en exhibitionist, maar rukkertjes die mij op de cam willen worden gerapporteerd, daar heb ik namelijk andere bronnen voor.

Je kan met mij kennismaken tijdens de tentjesmeet, of een Timeout meet, of als (illegale) gast op een www.hoe-zo.net meet.

Anique oftewel nancy, gebannen wegens privacyschending.

Anique
Actief lid

Karma -60

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #1 Gepost op: 29 december, 2009, 18:03:09 »

Zo, tijd om mij ook eens voor te stellen.

Ik ben Anique, en nog jong, pas 45 jaar. Ik heb nog steeds een heleboel wilde haren, lang donkerblond met een natuurlijke slag. Blauwe ogen, niet al te groot (160 cm), niet al te zwaar (54 kg).

Ik heb een tattoo, een navelpiercing, geen huisdieren, een leuke baan in de IT maar weet nog steeds niet wat ik wil worden als ik later groot ben.

Ik ben hetero, niet bi-schierig, val op jongere mannen, van nature dominant. Voyeurist en exhibitionist, maar rukkertjes die mij op de cam willen worden gerapporteerd, daar heb ik namelijk andere bronnen voor.

Je kan met mij kennismaken tijdens de tentjesmeet, of een Timeout meet, of als (illegale) gast op een ***** meet.
Waarom deze  j ineens naar bovenkomt in mijn ongelezen berichten, geen idee. Iemand die zijn profiel heeft verwijderd/of door een modje is verwijderd? Mja iig too much of that will kill us both....

Anique oftewel nancy, gebannen wegens privacyschending.

Meiss
Administrator
Actief lid

Karma 1000

« Antwoord #2 Gepost op: 29 december, 2009, 19:24:14 »

Waarschijnlijk omdat alles in een voorstelboard is gekomen. (dit is al een paar maanden zo)
Er worden hier namelijk geen profielen verwijderd, zoals in de regels vermeld staat.

Ik ben Meiss, en de oprichtster van dit forum.

23 lentes jong en werkzaam als woonbegeleidster op een woonvoorziening voor kinderen met een verstandelijke handicap en zeer ernstige gedragsproblematiek.

Sinds 3 jaar woon ik samen met mijn lieve vriend in het brabantse landschap. We hebben namelijk een heel knus boerderijtje met 1 schattig katje en 1 ondeugend hondje.

Mijn hobby's zijn lekker winkelen, flauwekullen en flink kletsen.
Maar ook mensen helpen vind ik leuk om te doen,
vandaar dat ik dit forum ook begonnen ben.

Groetjes, Meiss

Liever een blauwtje lopen, dan altijd maar een groentje te blijven...

Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

Copyright by Hoe-zo.net | 2008 - 2011
Alle antwoorden zijn slechts adviezen, raadpleeg altijd een huisarts.