Choose fontsize:
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

*Klik hier voor de
   Foto's & Filmpjes

Pagina's: [1] 2 3   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: [gevoelens] ik kan zijn gevoelens niet peilen!  (gelezen 1176 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Crispy-C
Lid
**

Karma 5

Geslacht: Vrouw
Verwijzingen: 0

« Gepost op: 27 oktober, 2009, 20:21:32 »

Okee na lang nagedacht te hebben ga ik hier toch maar mijn verhaal dumpen, in de hoop op wat nuttige tips!

Ik werk dus al een tijdje bij de mac, waar iemand werkt die heel wat jaren ouder is dan mij (9 jaar) in het begin gingen we normaal met elkaar om. Ik vond hem wel aardig en opzich wel knap, maar hij was zo ontiegelijk serieus, dat ik hem maar saai vond. Zijn beide zusjes werkten daar ook   en algauw kon ik het goed met zijn jongste zusje vinden.
Op een gegeven moment zou hij 4 maanden naar het buitenland gaan voor zijn studie, dus hadden zijn zusje en ik een cadeautje voor hem gekocht ter afscheid. Toen we hem dat cadeautje op zijn laatste dag gaven en hij hoorde dat ik ermee te maken had (was namelijk een fotoboek van het werk die we samen inelkaar geknuselds hadden) Gaf hij me 3 zoenen op mijn wang en een knuffel, ik was helemaal in de war en merkte dat het me meer deed als dat ik had verwacht en ik merkte ook dat ik er veel moeite mee had dat hij weg was.

Njaa in de loop der weken dacht ik wel weer steeds minder aan hem en ik dacht dat dat gevoel wel alweer was overgewaaid. Tot hij vier maanden later ineens weer op de werkvloer stond (hij was niet aan het werken maar kwam langs om te kijken hoe het ging.)  ik was die ochtend redelijk chagrijnig, maar was ineens weer ubervrolijk toen hij langs was geweest.
In die tijd konden wij het steeds beter met elkaar vinden en plagerijen werden over en weer gegooid en ik merkte gewoon, dat ik hem steeds leuker begon te vinden. Maar meer dan plagerijen kwam het niet en ik durfde ook eigenlijk niet meer , omdat hij toch zoveel jaren ouder was en ik mezelf niet voorlul wilde zetten door te vragen of hij me leuk vind.
Maargoed uiteindlelijk besloot ik om het aan een collega te vertellen. Ze zei dat ze wel merkt e dat hij me heel graag mocht, want zoals hij tegen mij deed, deeed hij eigenlijk bij niemand, zei ze.

Maargoed ik ben dit jaar zoals jullie weten naar Thailand geweest en toen ik terugkwam ging ik met diezelfde collega bij de mac langs want ik was eigenlijk nog vrij, maar wilde hem heel graag spreken. Toen we daar aankwamen, liep hij eerst heel chagrijnig voor de kassa en dachten wij dus ook dat hij chagrinig was, hij knikte even ter wijze van begroeting en werkte toen nors verder.  Toen we uiteindelijk aan de beurt waren liep hij ineens weg en net toen we bijna klaar waren met onze bestelling kwam hij opeens met een bigsmile naar de kassa toe en vroeg hij aan mij hoe de vakantie was geweest! Ik zei dat ik een super avakantie had gehad en weer terug wou. Ik zo jaa zeker! Hij zo waarom dan? Ik zo nou ik vind het hier maar koud.
Hij zo oh ik was even bang dat je een leuke jongen had ontmoet en dat zei hij echt heel serieus e nik keek mijn collega volgens mij ook heelverbaasd aan. Ik zei dat dat niet zo was en hij was opeens weer heel vrolijk en begon me gelijk weer te plagen.

En nu weet ik dus niet wat ik moet doen, want mijn bolega zegt dat hij me iig graag mag en misschien ook wel leuk vind maar hij misschien wil wachten tot ik meerderjarig ben.
Maar iwat nou alst dat niet zo is en hij me alleen maar graag mag, maar meer ook niet.
Wat moet ik nou doen? Wan t ik merk zelf namelijk wel dat ik hem heel erg leuk vind.

Btw sorry als er typfouten inzitten, maar mijn computer doet echt heel vreemd Verward

hoop op jullie tips!

Roos
Administrator
Spammer!

Karma 1000

« Antwoord #1 Gepost op: 27 oktober, 2009, 23:33:34 »

1zin:

Hoeveel/duidelijke aanwijzingen wil jij van een jongen? Knipoog

Pluk de dag, voordat deze verwelkt!        ....bloem!

Crispy-C
Lid
**

Karma 5

« Antwoord #2 Gepost op: 28 oktober, 2009, 22:28:53 »

haha nou het liefst heb ik gewoon dat ie het verteld Tong
want nu voel ik me onzeker (A)

Roos
Administrator
Spammer!

Karma 1000

« Antwoord #3 Gepost op: 28 oktober, 2009, 22:42:31 »

ja, en geef eens 1 reden waarom hij zich niet onzeker zou voelen?
voor hem is de stap denk ik nog groter.... Knipoog

Crispy-C
Lid
**

Karma 5

« Antwoord #4 Gepost op: 28 oktober, 2009, 22:47:53 »

haha ja okee, maarja ik weet het niet hoor Tong
ik vind het gewoon doodeng!!
Mocht hij me toch niet leuk vinden dan sta ik wel voorlul en dan houdt ie denk ik wel afstand en dat wil ik ook weer niet en grr! Ik ben hier niet zo goed in haha Blozen

Trouwens! Even tussendoor , leuke smileys!!

Moos
Lid
**

Karma 10

« Antwoord #5 Gepost op: 29 oktober, 2009, 13:11:05 »

Ôok even tussendoor ik zag jou gister werken volgens mij Tong

maar ik denk toch dat de enisge manier om erachter te komen het gewoon vragen is. Droog

Voorheen Moosjuh  (8nov.)

Roos
Administrator
Spammer!

Karma 1000

« Antwoord #6 Gepost op: 29 oktober, 2009, 13:19:48 »

haha ja okee, maarja ik weet het niet hoor Tong
ik vind het gewoon doodeng!!
Mocht hij me toch niet leuk vinden dan sta ik wel voorlul en dan houdt ie denk ik wel afstand en dat wil ik ook weer niet en grr! Ik ben hier niet zo goed in haha Blozen

Trouwens! Even tussendoor , leuke smileys!!
naja dan zal ik de 2e optie maar geven....
wat dacht je van: vragen om een afspraakje... ?

(even tussendoor: dankjewel)

Guru-Dominant
Technische moderator
Lid

Karma 1000

Geslacht: Man

« Antwoord #7 Gepost op: 29 oktober, 2009, 23:15:40 »

Inkoppertje: ga met hem een hamburgertje eten.  cool

Die jongen is duidelijk verliefd, maar weet zich geen houding te geven. Hij wil graag een reactie uitlokken (door het plagen) maar hij wacht tot er ook iets van jouw uit komt zodat hij weet of het "meer" wederzijds is.

Ik zou zeggen: doe de briefjes methode, geen hem een briiefje met daarin zaken die je leuk aan hem vinden dat je graag hem beter wil leren kennen.

Brutaler: zeg gewoon dat je hem wel als vriendje wil.

Ik ben zelf ook een erg introvert (in mezelf gekeerd) persoon geweest. ook de stap om iemand die liefde te verklaren is dan ook erg moeilijk. Ik zag liever het initiatief vanuit de ander komen. Dus ik weet hoe lastig het is. De tips die ik geeft zijn voornamelijk om het voor hem makkelijker te maken Smile

Ik ben Guru-Dominant, mede eigenaar van Hoe-Zo.net. Op het forum ben ik overal wel te vinden.
Ik ben met name actief achter de schermen om mogelijke probleempjes met het forum en server op te lossen.
In het dagelijks leven ben ik ook niet achter de laptop weg te slaan, aangezien ik deze ook repareer.
Ik woon samen met mijn vriendin in het mooie brabantseland samen met 2 poezels en 1 hondje met kruloortjes en punkhaartjes.
Ik computer graag, praat graag en maak graag flauwe grapjes.
Ik hoop dat jullie een leuke tijd hebben en mocht er wat zijn, pm staat open!

Groet, Guru-Dominant

Crispy-C
Lid
**

Karma 5

« Antwoord #8 Gepost op: 01 november, 2009, 16:20:16 »

bedankt voor de tips  Smile
ik denk dat ik eerst heel veel moed moet gaan verzamelen, maar ik denk toch dat ik hem ga vragen om een keer wat te gaan drinken ofzo!
Volgende week zie ik hem weer, dus voor die tijd moet ik dus genoeg verzameld hebben haha Tong
Duimen jullie mee  Blozen

Guru-Dominant
Technische moderator
Lid

Karma 1000

Geslacht: Man

« Antwoord #9 Gepost op: 03 november, 2009, 20:30:14 »

Uiteraard Smile er gaat niets boven een hoop vlindertjes en kriebeltjes Smile

Ik ben Guru-Dominant, mede eigenaar van Hoe-Zo.net. Op het forum ben ik overal wel te vinden.
Ik ben met name actief achter de schermen om mogelijke probleempjes met het forum en server op te lossen.
In het dagelijks leven ben ik ook niet achter de laptop weg te slaan, aangezien ik deze ook repareer.
Ik woon samen met mijn vriendin in het mooie brabantseland samen met 2 poezels en 1 hondje met kruloortjes en punkhaartjes.
Ik computer graag, praat graag en maak graag flauwe grapjes.
Ik hoop dat jullie een leuke tijd hebben en mocht er wat zijn, pm staat open!

Groet, Guru-Dominant

Pagina's: [1] 2 3   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

Copyright by Hoe-zo.net | 2008 - 2011
Alle antwoorden zijn slechts adviezen, raadpleeg altijd een huisarts.