Choose fontsize:
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

*Klik hier voor de
   Foto's & Filmpjes

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: [Liefde] overbuur jongen  (gelezen 391 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Inne_baby
Nieuwsgierig
*

Karma 0

Verwijzingen: 0

« Gepost op: 25 oktober, 2009, 15:07:20 »

Hééj,

Ik weet het eigelijk niet zo goed meer... Ik heb een hele leuke overbuur jongen en ik ken hem nu al 2jaar heel goed. Mijn mama enz zouden het allemaal super vinden als wij ooit samen zouden zijn enz en dat werd dan ook heel vaak verteld. Ik heb altijd gezegd dat ik nooit op hem zou verliefd kunnen worden enz...
Iedereen beweert dat hij wel al een lange tijd verliefd is op mij, en de laatste tijd voel ik mij meer en meer aangetrokken tot hem. Maar nu ben ik eigelijk niet echt meer zeker of hij wel verliefd is op mij. Vorige week dacht ik nog van wel en nu weer niet meer. Vorige week moesten we bij hun gaan eten en wij zaten na het eten met twee in zone fatboy in een andere kamer, nu kuste die mij vaak op mijn wang enz.... en ik was de libelle aan het lezen en daar stond zo int groot, jij bent de ware en hij zegt hé ja dat is waar... Maar op momenten dat hij zoiets zegt trek ik mij altijd terug dan ga ik weer wat afstandelijker doen... en dan telkens na een paar dagen lok ik dat precies terug uit... Maar elke keer als hij een move maakt, klap ik weer dicht...
Nu mijn vraag is hij echt verliefd? en hoe komt het dat ik altijd dichtklap?
« Laatste verandering: 25 oktober, 2009, 15:14:19 door Inne_baby » Gelogd

Amargedon
Groentje
*

Karma 0

« Antwoord #1 Gepost op: 25 oktober, 2009, 15:41:21 »

klinkt als 2 mensen die eigelijk wel weten dat ze elkaar leuk vinden, maar het niet toe willen geven tegenover elkaar Knipoog

Roos
Administrator
Spammer!

Karma 1000

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #2 Gepost op: 25 oktober, 2009, 15:48:53 »

klinkt als 2 mensen die eigelijk wel weten dat ze elkaar leuk vinden, maar het niet toe willen geven tegenover elkaar Knipoog
die indruk heb ik ook... maar zeker weten doe je nooit....
daarom zorgt ervoor dat "toegeven" aan de liefde je zo breekbaar maakt.

Het is natuurlijk eng om teleurgesteld te worden aan gevoelens, en dat is waarschijnlijk de reden ook waarom jij steeds dicht klapt.

Pluk de dag, voordat deze verwelkt!        ....bloem!

Roos
Administrator
Spammer!

Karma 1000

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #3 Gepost op: 25 oktober, 2009, 21:13:52 »

kun je jezelf hier een beetje in vinden?

Pluk de dag, voordat deze verwelkt!        ....bloem!

Chico
Nieuwsgierig
*

Karma 0

Geslacht: Man

« Antwoord #4 Gepost op: 26 oktober, 2009, 01:27:46 »

Waarom je dichtklapt is denk ik vanwege de angst om geweigerd te worden. Je bent bang dat hij je op het verkeerde been zet, en daarom zul je merken dat je dichtklapt. Probeer te ontspannen en niet te denken aan "als". Want als hij je niet leuk vind, dan komt er wel weer een ander. Als hij je wél leuk vind, dan heb je een heel leuk vriendje! Nothing to lose, and everything to gain, zou ik zeggen!

Don't be afraid of the Dark, because even the deepest Darkness needs the Light, for it cannot excist without...

Ziggy
Lid
**

Karma 6

« Antwoord #5 Gepost op: 27 oktober, 2009, 12:48:48 »

Gewoon alle moed bij elkaar zoeken en er op af stappen. Waarschijnlijk zijn jullie beiden wat angstig, of is het een eng idee of wat dan ook. Mijn eigen ervaring is dat ik meestal zo lang wacht dat die persoon weer een ander heeft. En dat is ook niet helemaal de bedoeling neem ik aan?

Nora
Groentje
*

Karma -5

« Antwoord #6 Gepost op: 23 november, 2009, 19:32:16 »

Gewoon alle moed bij elkaar zoeken en er op af stappen. Waarschijnlijk zijn jullie beiden wat angstig, of is het een eng idee of wat dan ook. Mijn eigen ervaring is dat ik meestal zo lang wacht dat die persoon weer een ander heeft. En dat is ook niet helemaal de bedoeling neem ik aan?
Dat dus ^.

Dat je je terugtrekt lijkt me normaal, toch? Je hebt nou eenmaal verlegen en spontane mensen, haha.  Tong

What's that?
My Gaydar.
BEEP BEEP BEEP.

Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

Copyright by Hoe-zo.net | 2008 - 2011
Alle antwoorden zijn slechts adviezen, raadpleeg altijd een huisarts.