Choose fontsize:
small
normal
big
large
Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
De
activerings e-mail
gemist?
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Home
Help
Zoeken
Kalender
Inloggen
Registreren
Spelletjes
*Klik
hier
voor de
Foto's & Filmpjes
Hoe-zo.net
>
Alles over liefde & relaties
>
Liefde
>
[liefde] Hij heeft nu al een andere relatie, maar geeft aan mij nog te willen.
Pagina's: [
1
]
Omlaag
« vorige
volgende »
Print
Auteur
Topic: [liefde] Hij heeft nu al een andere relatie, maar geeft aan mij nog te willen. (gelezen 1355 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
Chica
Nieuwsgierig
Karma 0
Verwijzingen: 0
«
Gepost op:
21 oktober, 2009, 21:37:55 »
Hallo,
Sinds een half jaar ken ik een super lieve jongen, ik noem hem hier Y. Y woont in Belgie en ik in Nederland ( NoordBrabant ). Ik heb Y via internet leren kennen, we konden het meteen al goed vinden e.d. Na veel gepraat te hebben, ben ik naar hem toe gegaan. Maar ik zat toen nog in een slechte relatie met mijn ex. Ik had mijzelf voorgenomen om niks te laten gebeuren, maar toen ik Y zag. Was ik gewoon helemaal verkocht. Die nacht was de mooiste nacht van mijn leven, maar de volgende dag begon mijn ex te bellen - ik voel me schuldig, dus ging naar huis. Y vond het helemaal niet leuk natuurlijk. Met pijn in mijn hart ben ik naar huis gegaan... Sindsdien alleen op msn contact gehad.
Op een gegeven moment liep het helemaal mis tusen mij en mijn ex. We woonde samen, maar er hing zekr geen leuke sfeer. Hij was ( is nog steeds ) alchoholist en had flink losse handjes. Dus ik was blij, dat ik bij hem weg ben gegaan. In die tijd was ik depressief, nergens zin in. Internet, tv, abbonementen - alles werd afgesloten. Dus er ik kon ook geen contact meer opnemen met Y.
Toen k weer alles in orde had, nam ik contact op met hem.. HIj bleek al een nieuw meisje gevonden te hebben. Hij wilde eerst haar zien, voordat hij mij wilde zien. Omdat hij anders haar geen kans kon geven.. En je raad het al, ik heb hem niet meer gezien. Ik hou zoveel van hem en mi hem continue en denk elke dag aan hem... Maar zijn nieuwe vriendin, zit mij als concurentie - en wil niet dat hij nog langer contact met me heeft.. Ik weet dat hij nog super veel van me houd, uit zelfbescherming heeft hij me geblokkkeerd. Maar soms 's nachts komt ie wel eens online en dan stuurt hij een offline bericht van " IK hou van je" of " Ik wou dat je naast me lag ".. Maar hij wil zijn huidige vriendin niet kwijt.
Hij heeft me ooit verteld.. dat als ik voor zijn deur zou staan, hi waarschijnlijk mij wel zou zoenen en weer helemaal voor me zou vallen. Aan de ene kant wil ik dat met heel mijn hart, maar ik ben geen persoon die een relatie verpest. Dat il ik niet....
Maar wat moet ik doen? Ik wil hem zo graag...
Alvast Bedankt!
«
Laatste verandering: 01 november, 2009, 13:10:43 door Meiss
»
Roos
Administrator
Spammer!
Karma 1000
Geslacht:
«
Antwoord #1 Gepost op:
21 oktober, 2009, 22:01:07 »
Misschien niet leuk om te horen wat ik nou ga zeggen, maar je kunt er mabye wel een conclusie uit trekken:
Eigenlijk heb jij zelf voor deze situatie gezorgt.
Je zat namelijk nog bij je ex, en spreekt af met een ander, dat is eigenlijk vragen om problemen.
(Dat je ex losse handjes heeft, alcoholist is of wat dan ook heeft hier niets mee te maken.)
Wat Y mee krijgt is dat jij van 2 walletjes snoept, en als ik hem was had ik dan ook niet gewacht.
Maar nou het tweede deel van je verhaal:
Jij staat er nu schoon voor, single, en kiest voor hem, hij is verder gegaan, en staat nu in de schoenen waarin jij ook stond toen je met hem afsprak.
(Y's vriendin kun je hier verder ook helemaal buiten laten, want ook zij heeft er niets mee te maken, gezien hij zelf moet kiezen)
Waarschijnlijk heeft hij nog wel interesse in je, maar ben je niet meer zo interessant dat hij zijn huidige relatie daar voor gaat breken.
Dit kan komen omdat jij zelf hem de twijfels hebt gegeven door te snoepen van 2 walletjes, en uiteindelijk ook zomaar weer weg te gaan.
Anyway, je hebt het eigenlijk zelf verprutst....
maar goed, daar kun je niet zo veel mee nu.
Jij moet je eigenlijk even af gaan vragen: wil ik achter een vent aan hobbelen, die mij nu op de reserve-lijst heeft gezet?
Want je staat heel duidelijk op de reservelijst.... hij playt je om toch je interesse te houden, en ondertussen doet hij er niets mee....
ofja, eigenlijk is hij dus precies hetzelfde, en wil hij ook graag van 2 walletjes snoepen...
dan is het aan jou de vraag.... wil jij achter een vent aan hobbelen die je EN op de reserve-lijst zet, EN van 2 walletjes wil snoepen, EN dus ook niet te vertrouwen is??
«
Laatste verandering: 21 oktober, 2009, 22:05:53 door Meiss
»
Pluk de dag, voordat deze verwelkt! ....bloem!
Moos
Lid
Karma 10
Geslacht:
Re:[liefde] Hij heeft nu al een andere relatie, maar geeft aan mij nog te willen.
«
Antwoord #2 Gepost op:
13 januari, 2010, 21:42:42 »
oeh lastig verhaal zeg^^
Maar het lijkt net alsof hij jou nu maar achter de hand houd voor als het uit gaat met zijn vriendin...
Het is de vraag of je dit wil of niet?
Voorheen Moosjuh (8nov.)
Winterborn
Actief lid
Karma 44
Geslacht:
Re:[liefde] Hij heeft nu al een andere relatie, maar geeft aan mij nog te willen.
«
Antwoord #3 Gepost op:
13 januari, 2010, 23:25:24 »
ik kan niet veel raad geven behalve deze: vergeet y, hij lijkt me geen geschikte partner voor jou.
hij heeft nu een vriendin en hij zou je geblokkeerd hebben vanwege zijn vriendin. en toch stuurt hij stiekem 'liefdes' berichtjes naar je. dit lijkt me al niet goed over te komen. hij lijkt inderdaad van twee walletjes te snoepen. als hij echt wat voor je voelde, of meer dan voor zijn huidige vriendin zou hij het uitmaken met zijn huidige vriendin en iets met jou beginnen. en dat zie ik hier niet snel gebeuren.
dus je kunt kiezen:
of je vergeet hem en gaat door. of je laat y door gaan zoals hij is en zoals het er nu uit ziet, op de tweede plaats blijven staan.
Pagina's: [
1
]
Print
« vorige
volgende »
Ga naar:
Selecteer een bestemming:
-----------------------------
Welkom op Hoe?Zo!
=> Welkom & Regels
=> Gratis registreren op dit JongerenForum!
=> Uitleg: Veel gestelde vragen!
=> Mededelingen
=> Voorstellen
Woordenlijst
=> Woordenlijst
===> A
===> B
===> C
===> D
===> E