Ik sluit me aan bij Meiss...
En 'kinderachtig' is misschien niet het juiste woord in deze discussie, maar over echte 'volwassenheid' kan ook nog niet gesproken worden... Dat ben ik eens met Meiss. Als je dadelijk wat ouder bent, dan snap je wel wat ze hiermee bedoelde!
Het klinkt er gewoon naar dat zij ook nog bezig is met ontdekken van zichzelf en wat ze wil. Wat is verliefdheid? Hoe ga je ermee om? Allemaal van dat soort vragen.. Jij bent hier zelf waarschijnlijk ook (nog) mee bezig. En dat hoort er allemaal bij... De vraag is alleen hoe je ermee omgaat.. Je kan inderdaad achter haar aan blijven lopen, want dat is wat je nu toch wel een beetje doet. Je laat je (stiekem) wel een beetje gebruiken met als resultaat dat zij toch aandacht krijgt van 2 jongens tegelijk, en dat is een bepaalde 'ego-boost'.. Je moet voor jezelf besluiten of je hier mee door wil gaan, of dat je eerlijk tegen haar zegt dat het zo niet gaat en dat je hier geen zin in hebt, maar dat ze dus een keuze moet maken. En wat die keuze ook is, daar moet je je dan bij neerleggen!
Succes ermee iig!