Choose fontsize:
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

*Klik hier voor de
   Foto's & Filmpjes

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: [onzekerheid]Andere mensen niet meer aantrekkelijk.  (gelezen 486 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Nerd
Groentje
*

Karma 0

Geslacht: Man
Verwijzingen: 0

« Gepost op: 14 oktober, 2009, 11:39:07 »

Oké...titel is een beetje vaag. Maar sinds een maand of 3, 4 ben ik helemaal verliefd op een jongen. Het leek wel iets te gaan worden, maar uiteindelijk is een maand geleden wel duidelijk geworden dat dat niet zo was. Snap je het nog Tong? Ik was en ben nog steeds stapelverliefd op hem, maar hij dus niet op mij (gaat vanuit zijn kant niet verder dan vriendschap en beetje leuker vinden dan gemiddeld). Dus ik moet me daar bij neerleggen en de laatste weken lukt dat wel aardig. Ben nog steeds harstikke gek op hem, maar het wordt beetje bij beetje wel minder. Ik spreek hem alleen elke dag en zie hem in het weekend ook minstens 1 a 2 keer, dus dat maakt het er op zich niet makkelijker op. Maar ik wil het contact niet verbreken.

Nou zegt iedereen 'ow wel echt jammer, maar er zijn zat andere jongens en blablabla'. Ik houd al helemaal niet van dergelijke opmerkingen, omdat ik niet iemand ben die op zoek is of gaat naar iemand. En ik ben ook helemaal niet seksbelust. Maar nu komt het, sinds ik hem zo leuk vind, vind ik andere jongens gewoon niet meer aantrekkelijk. Oké, ik zie natuurlijk wel dat een jongen superknap is, maar that's it. Verdere interesse is er dan ook niet. Ik ben nog nooit verliefd geweest hiervoor, dus weet niet of dit normaal is. Maar zelfs nu mijn verliefdheid wat minder is geworden en iemand begint over een andere jongen dan is mijn interesse toch heel laag. Ik voel me namelijk alleen tot hem aangetrokken en niemand anders.

Heel fuckin' verhaal. Maar ben gewoon benieuwd of dit niet beetje creepy is of juist normaal bij verliefdheid, aangezien mensen in relatie vreemd gaan alsof het niets is en ik hem niet eens omhoog zou kunnen krijgen van een andere gozer, terwijl ik niet eens een relatie heb haha.
« Laatste verandering: 14 oktober, 2009, 15:06:07 door eneri » Gelogd

eneri
Global Moderator
Actief lid

Karma 1000

« Antwoord #1 Gepost op: 14 oktober, 2009, 14:15:02 »

Ik vind het eerlijk gezegd niet meer dan normaal Knipoog

Je was/bent helemaal gek op die jongen, een andere jongens ga je hoe dan ook, al is het onbewust, vergelijken met hem. En dan vallen dingen tegen omdat in je gedachte die eerste jongen gewoon nog zo leuk is *hoera @ mijn uitlegskills, ik hoop dat je er nog iets van begrijpt haha*

Iemand super knap vinden en iemand echt leuk vinden daar zit naar mijn idee echt een gigantisch groot verschil in.
Hoe lang t bij jou nog duurt voor je iemand anders leuk zou kunnen gaan vinden, geen flauw idee. Dat ligt er ook aan hoe snel jouw gevoelens voor die dude verdwijnen/verzwakken. Als je net zo sloom bent als ik blijf je gerust een half jaar gek op iemand terwijl je weet dat t niks wordt Knipoog

Niks creepy's aan dus hoor.
« Laatste verandering: 14 oktober, 2009, 15:06:25 door eneri » Gelogd

itsme85
Lid
**

Karma 5

« Antwoord #2 Gepost op: 14 oktober, 2009, 15:00:42 »

Mooi uitgelegd eneri! Ik sluit me er bij aan...

Hoe vervelend het ook is, je moet gewoon geduld hebben tot die gevoelens weg/over zijn en dan komt het vast wel weer dat je ook 'andere' jongens aantrekkelijk kan vinden! Alleen hoe lang dat duurt, weet niemand nee... Succes ermee! Smile

Roos
Administrator
Spammer!

Karma 1000

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #3 Gepost op: 14 oktober, 2009, 15:17:59 »

Inderdaad, wat er hier al gezegt is.
Je bent verliefd, en je komt er achter dat het geen kans maakt.
Je komt vervolgens automatisch tot het besef dat er "verliefd achteraan huppelen" geen zin heeft.
Heel langzaam zul je merken dat de sterkste gevoelens afzwakken,
maar dat wil dus niet zeggen dat de verliefdheid weg is.
Om door te leven verbloem je het namelijk ook vaak voor jezelf.
Dit gebeurd automatisch, "je hebt namelijk toch geen kans bij hem".

Ik herken dit gevoel ook heel erg, en het is bij mij pas na 1jaar overgegaan,
toen ik toevallig een andere leuke interessante jongen tegen kwam....
Tot voorheen kon geen enkele jongen mij intereseren, tot op een dag dus... Knipoog

en dan ben je dus genoeg "genezen" van je verliefdheid, zodat je weer klaargestoomt word voor misschien wel een andere Knipoog

Pluk de dag, voordat deze verwelkt!        ....bloem!

Kanna
Groentje
*

Karma 0

« Antwoord #4 Gepost op: 14 oktober, 2009, 16:30:48 »

Als je verliefd bent op iemand is het normaal dat je dat speciale alleen voor hem voelt. Dat gaat wel over als je niet meer verliefd bent Smile

Mossels!

Nerd
Groentje
*

Karma 0

« Antwoord #5 Gepost op: 14 oktober, 2009, 17:39:51 »

Haha oké. Bedankt iedereen voor de reacties. Best een dom topic eigenlijk.  :')  Tong

Roos
Administrator
Spammer!

Karma 1000

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #6 Gepost op: 14 oktober, 2009, 17:50:33 »

waarom is het nou weer een dom topic?

Pluk de dag, voordat deze verwelkt!        ....bloem!

eneri
Global Moderator
Actief lid

Karma 1000

« Antwoord #7 Gepost op: 14 oktober, 2009, 18:45:16 »

Haha oké. Bedankt iedereen voor de reacties. Best een dom topic eigenlijk.  :')  Tong

honey tis niet dom Tong Als je in love bent lijkt alles ineens een groot probleem Knipoog

Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

Copyright by Hoe-zo.net | 2008 - 2011
Alle antwoorden zijn slechts adviezen, raadpleeg altijd een huisarts.