Choose fontsize:
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

*Klik hier voor de
   Foto's & Filmpjes

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: .2. Ik word lastig gevallen met ongewenste privé-berichten!  (gelezen 473 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roos
Administrator
Spammer!

Karma 1000

Geslacht: Vrouw
Verwijzingen: 0

« Gepost op: 30 september, 2009, 01:08:24 »

Helaas is het niet te voorkomen dat men nooit lasig gevallen zal worden met ongewenste PM's.
Personen die via PM's proberen te (seks)daten, of je op een andere manier lastig vallen blijf je helaas altijd houden.

Wat moet je doen als je lastig gevallen word?
Om de ongewenste PM's zoveel mogelijk te beperken zie je bij elk ontvangen bericht de tekst: "Rapporteer aan de beheerder"
Door hier op te klikken kun je vervolgens een bericht sturen naar een beheerder, met daarin je motivatie.
(Bij duidelijke overtredingen kun je er voor zorgen dat de desbetreffende persoon gebannen word voor het gebruik van dit forum, dus melden is zeker de moeite waard.)

Kan ik mede-leden die ik liever niet in mijn PM-box wil hebben ook blocken?
Ja dat kan zeker, wanneer je van een bepaald lid geen PM's meer dient te ontvangen kunt u dit tegen gaan door de desbetrefende persoon
in je 'negeerlijstje' te plaatsen.Dit kun je instellen via je profiel onder het kopje: "Persoonlijke berichten opties"
Wanneer je in het 'negeerlijstje' een nicknaam in vult zul je van dat lid geen pm's meer kunnen ontvangen.
(Moderatoren & Admins uitgezonderd, zij zullen je ten alle tijden een PM kunnen sturen.)
« Laatste verandering: 27 februari, 2010, 17:45:55 door Meiss » Gelogd

Pluk de dag, voordat deze verwelkt!        ....bloem!

Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

Copyright by Hoe-zo.net | 2008 - 2011
Alle antwoorden zijn slechts adviezen, raadpleeg altijd een huisarts.