Helaas is het niet te voorkomen dat men nooit lasig gevallen zal worden met ongewenste PM's.
Personen die via PM's proberen te (seks)daten, of je op een andere manier lastig vallen blijf je helaas altijd houden. Wat moet je doen als je lastig gevallen word?Om de ongewenste PM's zoveel mogelijk te beperken zie je bij elk ontvangen bericht de tekst:
"Rapporteer aan de beheerder"Door hier op te klikken kun je vervolgens een bericht sturen naar een beheerder, met daarin je motivatie.
(Bij duidelijke overtredingen kun je er voor zorgen dat de desbetreffende persoon gebannen word voor het gebruik van dit forum, dus melden is zeker de moeite waard.)Kan ik mede-leden die ik liever niet in mijn PM-box wil hebben ook blocken?Ja dat kan zeker, wanneer je van een bepaald lid geen PM's meer dient te ontvangen kunt u dit tegen gaan door de desbetrefende persoon
in je 'negeerlijstje' te plaatsen.Dit kun je instellen via je profiel onder het kopje: "
Persoonlijke berichten opties"
Wanneer je in het 'negeerlijstje' een nicknaam in vult zul je van dat lid geen pm's meer kunnen ontvangen.
(Moderatoren & Admins uitgezonderd, zij zullen je ten alle tijden een PM kunnen sturen.)