Choose fontsize:
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

*Klik hier voor de
   Foto's & Filmpjes

Pagina's: 1 ... 5 6 7 8 [9]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: [Neuken] Hoelang hou je het vol in bed?  (gelezen 6110 keer)
0 geregistreerde leden en 5 gasten bekijken dit topic.

spikehardy
Groentje
*

Karma 0

Geslacht: Man
Verwijzingen: 0

« Antwoord #80 Gepost op: 03 april, 2010, 19:39:41 »

Ik ben waardeloos.... Als iemand een goede tip heeft, pm me even aub!!! Ik hou het soms wat langer vol als het voorspel lang duurt, maar als die er niet of nauwelijks is dan denk ik hooguits 5 min Verward

MrDeed
Lid
**

Karma 0

« Antwoord #81 Gepost op: 15 april, 2010, 19:51:51 »

Ik ben waardeloos.... Als iemand een goede tip heeft, pm me even aub!!! Ik hou het soms wat langer vol als het voorspel lang duurt, maar als die er niet of nauwelijks is dan denk ik hooguits 5 min Verward

je moet je pc spier gaan trainen ^^ dit schijnt goed te helpen. type maar in bij google.. je zult er redelijk wat over vinden!

Layla
Groentje
*

Karma 0

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #82 Gepost op: 24 april, 2010, 17:54:04 »

Pfoe, kan wel een paar uur bezig zijn doh2 echte neuken denk.. half uurtje tot 3 kwartier wel.. met een beetje geluk. Wel wat rustige standjes tussendoor en de actieve rol vaak omwisselen. Daarna ben ik wel he-le-maal uitgeput. maar wel voldaan Smile

MrDeed
Lid
**

Karma 0

« Antwoord #83 Gepost op: 26 april, 2010, 16:30:07 »

Pfoe, kan wel een paar uur bezig zijn doh2 echte neuken denk.. half uurtje tot 3 kwartier wel.. met een beetje geluk. Wel wat rustige standjes tussendoor en de actieve rol vaak omwisselen. Daarna ben ik wel he-le-maal uitgeput. maar wel voldaan Smile
precies .. met genoeg afwisseling moet het lukken.

ik heb vrijdag geloof ik iets meer dan anderhalf uur sex lopen hebben met orale sex tussen door af en toe. maar damn ik was echt kapot haha, en dat stuk boven me dick was een beetje beurs door dat die billen er steeds kijhard tegen aan klapte doh2 hahaha me dick viel nog wel mee .. gelukkig.

Mardi Gras
Groentje
*

Karma 0

« Antwoord #84 Gepost op: 19 augustus, 2010, 20:13:15 »

Het record met mijn ex, was iets langer dan een uur penetratie.

addictedstef
Nieuwsgierig
*

Karma 0

« Antwoord #85 Gepost op: 29 september, 2010, 15:39:23 »

Varieert heel erg, als ik erg geil ben een paar minuten. Soms kan ik zolang neuken dat ik blij ben als ik uberhaupt klaar kom haha

Nero
Nieuwsgierig
*

Karma 0

« Antwoord #86 Gepost op: 29 september, 2010, 21:05:18 »

Soms 2 min andere keren 30 min. Hangt af van wanneer en welke standje en of je haast hebt

Afstandsbediening
Nieuwsgierig
*

Karma 0

« Antwoord #87 Gepost op: 23 oktober, 2010, 20:22:03 »

Ik meestal best lang, mijn vriend alleen niet zo lang omdat hij best snel klaarkomt. meestal duurt het 20/30 minuten met voorspel erbij

v(r)aag
Groentje
*

Karma 0

« Antwoord #88 Gepost op: 03 september, 2011, 14:29:26 »

Anderhalf uur toch wel. Al kan het ook wel binnen 10 minuten, maar met wat concentratie is dat goed op te rekken en bovenal met goed en aandachtig voorspel duurt het sowieso langer.

Erik69
Groentje
*

Karma 0

« Antwoord #89 Gepost op: 27 december, 2011, 12:54:21 »

Neuken niet zo lang. maximaal 10 minuten, maar meestal zoiets van 5 minuten. Ga wel door met stoten voor mijn vriendin maar echt lekker is dat na een paar minuten niet meer.
Als ik gepijpt wordt kan ik dat heel lang volhouden zeker wel een halfuur (Vind dat lang genoeg en ga dan mijn spieren aanspannen)
Aftrekken hangt er een beetje tussen in 10 tot 20 minuten. Ligt er een beetje aan. Als ze hard knijpt gaat het vlugger, maar vind ik alleen lekker als ze me al een tijdje heeft afgetrokken

Pagina's: 1 ... 5 6 7 8 [9]   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

Adverteren bij Daisycon
Copyright by Hoe-zo.net | 2008 - 2011
Alle antwoorden zijn slechts adviezen, raadpleeg altijd een huisarts.