Choose fontsize:
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

*Klik hier voor de
   Foto's & Filmpjes

Pagina's: 1 [2] 3 4 5 6 ... 9   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: [Neuken] Hoelang hou je het vol in bed?  (gelezen 5462 keer)
0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic.

EckoOne
Lid
**

Karma 5

Geslacht: Man
Verwijzingen: 0

« Antwoord #10 Gepost op: 05 mei, 2008, 20:03:55 »

oei dat is een goeie, ik klok dat namelijk niet.
Daadwerkelijk neuken houden wij eigenlijk maar 10 minuutjes vol.
Dit was op het begin wel eerder, maar hebben wij dus verlengt door de Stop-Start methode.

Dit wil zeggen, een aantal keer stoten, en dan even wachten, een aantal x stoten, en dan even wachten.
Je merkt namelijk dat je orgasme naderd, als je dan even een pauze neemt, ebt dat gevoel weer een beetje weg.
Niet alleen word het orgasme wat uiteindelijk komt veel intenser, maar ook zorgt het ervoor dat je uiteindelijk je lichaam onder controle krijgt,
en dus uiteindelijk je orgasmes makkelijker uit kunt stellen.

ja dit komt ook veel voor bij mij heb soms ook dat ik snel kom en hierdoor kan je het lekker uitstellen mja soms kan het ook wel een uur dingen het is iedere keer weer anders maar als er voor een tweede orgasme wordt gegaan duurt het altijd erg lang

kiekeboe1972
Nieuwsgierig
*

Karma 0

« Antwoord #11 Gepost op: 06 mei, 2008, 13:58:17 »

Neuken hou ik helaas niet zo lang vol Droevig

Het is idd waar dat de standjes ook wel meespelen,... als de vrouw bovenop zit hou ik het wat langer vol (5 - 10 minuten).

Als de vrouw onder ligt (missionarishouding) dan hou ik het gemiddeld enkele minuten vol Droevig

Wat ik niet snap is dat ik van orale seks véél meer kan genieten, dit kan ik wel tot een uur volhouden Engel

zolang als ik zelf zou willen.. ik kom niet klaar als ik alleen geneukt word. en  hoe erg of hoe lang ik mijn clitorus stimuleer heb ik zelf in de hand
hahaha,... ik denk dat er toch op een gegeven moment de lol d'r af zal zijn dan wel dat je op een gegeven moment droog zal worden waardoor het pijn gaat doen!

helva
Lid
**

Karma 0

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #12 Gepost op: 06 mei, 2008, 18:31:41 »

Als ik vroeger soms eens heel voorzichtig in lepeltjeshouding lag kon het met die ene jongen wel 30 à 35 minuten duren vooraleer hij klaarkwam, en als ik ondertussen wilde klaarkomen (heel stilletjes want anders kwam hij ook direct), dan streelde ik mijn lipjes en mijn tepels eventueel.

Joepie. Joepietwee.Joepiedrie

syrnia
Lid
**

Karma 5

Geslacht: Man

« Antwoord #13 Gepost op: 06 mei, 2008, 19:47:53 »

ik zou het niet weten
ik denk niet heel lang aangezien ik (als ik mastrubeer) binnen 5-10 minuten klaar kom.

het leven is zinloos omdat je weet dat je dood gaat, maar men probeert de tijd te benutten omdat ze zich anders vervelen

daniel
Nieuwsgierig
*

Karma 0

« Antwoord #14 Gepost op: 07 mei, 2008, 00:06:01 »

ik heb goed getraind en kan het klaarkomen erg goed tegenhouden, waarschijnlijk zullen sommige denken
dat ik opschep, maar 1,5 uur lekker vrijen lukt altijd wel, vaak nog langer. een goede manier om te trainen
is als je gaat plassen tijdens het plassen je spier te oefenen waarmee je de urinestraal onderbreekt. die kan
namelijk ook je zaad tegenhouden.

kiekeboe1972
Nieuwsgierig
*

Karma 0

« Antwoord #15 Gepost op: 07 mei, 2008, 21:14:57 »

ik heb goed getraind en kan het klaarkomen erg goed tegenhouden, waarschijnlijk zullen sommige denken
dat ik opschep, maar 1,5 uur lekker vrijen lukt altijd wel, vaak nog langer. een goede manier om te trainen
is als je gaat plassen tijdens het plassen je spier te oefenen waarmee je de urinestraal onderbreekt. die kan
namelijk ook je zaad tegenhouden.
"vrijen" én neuken (penetreren) zijn (volgens mij) twee verschillende dingen,... vrijen kan ik ook uren volhouden, maar neuken (penetreren) lukt mij ECHT niet zolang,...

snaps
Lid
**

Karma 5

« Antwoord #16 Gepost op: 11 mei, 2008, 19:24:11 »

hahaha,... ik denk dat er toch op een gegeven moment de lol d'r af zal zijn dan wel dat je op een gegeven moment droog zal worden waardoor het pijn gaat doen!

daarom kan je toch gewoon voordat je droog wordt extra stimuleren waardoor je alsnog klaarkomt, zonder pijn gehad te hebben Knipoog

snaps Hartje stef

Roos
Administrator
Spammer!

Karma 1000

« Antwoord #17 Gepost op: 11 mei, 2008, 23:10:21 »

psst zullen we vanaf nu maar gewoon weer op de startpost reageren Knipoog

Pluk de dag, voordat deze verwelkt!        ....bloem!

Harm91
Lid
**

Karma 10

« Antwoord #18 Gepost op: 01 augustus, 2008, 14:28:00 »

Ik kan zelf het neuken wel heel lang volhouden, kom er ook niet klaar van.
Mijn vriend kan het ook wel tot een uurtje volhouden,  wel steeds wisselend van standjes en de start-stop methode hanteren.
Als ik bovenop hem zit duurt het vaak niet lang bij hem aangezien ik dan de grootste controle heb en hem daar nogal graag mee mag pesten. Waardoor hij op een gegeven moment probeert de controle over te nemen en toch klaarkomt.
Maar gewoonlijk duurt de penetratie bij ons iets van 20 minuten ofzo. Kan langer maar ook korter.
Daarbij houden we allebei erg van een goed en lang voorspel, en ook nog even een naspel.

Zumvlieg
Lid
**

Karma 15

« Antwoord #19 Gepost op: 02 augustus, 2008, 16:39:07 »

Tot we er beide klaar mee zijn B-)

Pagina's: 1 [2] 3 4 5 6 ... 9   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

Copyright by Hoe-zo.net | 2008 - 2011
Alle antwoorden zijn slechts adviezen, raadpleeg altijd een huisarts.