Choose fontsize:
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

*Klik hier voor de
   Foto's & Filmpjes

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: [Pijn] Sommige standjes doen pijn bij mijn vriendin, tips?  (gelezen 735 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Robinn
Nieuwsgierig
*

Karma 0

Geslacht: Man
Verwijzingen: 0

« Gepost op: 08 september, 2009, 00:29:56 »

Heeft iemand het wel eens ervaren dat sommige standjes pijnlijk /irriterent/gevoelig zijn?

Mijn vriendin heeft moeite met doggystyle, ze krijgt dan steken in haar rug die het gewoon onprettig maken..
hebben jullie eventuele tips?
« Laatste verandering: 08 september, 2009, 00:58:49 door Meiss » Gelogd

michelwantsyou@hotmail.com
Nieuwsgierig
*

Karma 0

« Antwoord #1 Gepost op: 08 september, 2009, 00:30:41 »

Rug anders houden? Te onnatuurlijke houding misschien. Of je gaat te diep.

Duiker
Lid
**

Karma 10

« Antwoord #2 Gepost op: 08 september, 2009, 00:34:03 »

Heeft iemand het wel eens ervaren dat sommige standjes pijnlijk /irriterent/gevoelig zijn?

Mijn vriendin heeft moeite met doggystyle, ze krijgt dan steken in haar rug die het gewoon onprettig maken..
hebben jullie eventuele tips?
Zit jij dan niet gewoon tegen haar baarmoedermond? Dit kan erg pijnlijk zijn namelijk.

Hoe groter het probleem.
Hoe groter de hamer.

Roos
Administrator
Spammer!

Karma 1000

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #3 Gepost op: 08 september, 2009, 00:37:02 »

Zit jij dan niet gewoon tegen haar baarmoedermond? Dit kan erg pijnlijk zijn namelijk.
Dat is ook waar ik aan denk,
d.m.v. doggystyl kan de penis namelijk erg diep de vagina in komen.

Probeer eens wat minder diep te stoten bij doggy, en kijk dan eens of de problemen er nog zijn.

Pluk de dag, voordat deze verwelkt!        ....bloem!

Robinn
Nieuwsgierig
*

Karma 0

« Antwoord #4 Gepost op: 08 september, 2009, 01:09:22 »

Oké, dat zou misschien wel kunnen.. Zou jammer zijn als ik te diep ga, want het is enorm fijn om haar billen tegen m'n lichaam te voelen..

P.s. sorry voor de verkeerde titel, Meiss. Probeer het een beetje te ontdekken hier.

Nick
Lid
**

Karma 17

« Antwoord #5 Gepost op: 08 september, 2009, 12:59:19 »

Soms gaat het bij een andere houding al beter, dan kun je namelijk wel doorstoten, maar houd ze door de houding je al wat tegen.
Maar als je rustig begint, kun je soms later ook heftiger stoten. De vagina rekt namelijk toch tijdens de seks nog wat mee. Hij wordt als het ware langzaamaan groter, ruimer, langer. Net welke woordkeuze je wilt toepassen. Big Smile Als je dan rustig begint zal zij meer opgewonden zijn, wordt het misschien wat langer, ruimer en kun je daarna heftiger je gang gaan.

Ook zou ik haar vragen waar de pijn vandaan komt, of het enkel van haar rug komt, dat de houding verkeerd is, dat ze het in haar vagina voelt (baarmoedermond) of toch ergens anders. Knipoog

Layla
Groentje
*

Karma 0

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #6 Gepost op: 24 april, 2010, 17:57:40 »

Ik hou persoonlijk wel van diep, maar t kan idd pijnlijk zijn voor anderen... met doggy is mijn ervaring dat als je je rug holt je veel dieper word gepenetreerd dan als je je rug bol houd, misschien eens uitproberen?

Moet zeggen dat ik wel flink spierpijn heb gehad in mijn rug een keer toen ik echt heel lang en hard doggy heb gedaan.... haha.. maar tijdens de seks niks van gemerkt.

MrDeed
Lid
**

Karma 0

« Antwoord #7 Gepost op: 26 april, 2010, 16:27:43 »

ik heb wel is een meisje gehad wat totaal niet tegen diep kon, die kon ook niet op me rijden omdat hij nouwelijks helemaal erin paste en gelijk te diep ging al.
vriendin die ik nu heb die houd juist van hard en diep.. ik lijk maar geen grens te vinden bij haar.

anyway bepaalde standjes heb je meer controlle over hoe diep je gaat .. daar zou het idd aan kunnen liggen.

wat layla zegt is trouwens ook waar over doggy, ik merk ook dat ik veel dieper en veel harder kan als rug hol word gehouden haha.

Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

Copyright by Hoe-zo.net | 2008 - 2011
Alle antwoorden zijn slechts adviezen, raadpleeg altijd een huisarts.