Choose fontsize:
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

*Klik hier voor de
   Foto's & Filmpjes

Pagina's: [1] 2 3   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: [relatie] Willen ze geen relatie omdat ik (nog) geen seks wil?  (gelezen 1099 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

misslisaa
Groentje
*

Karma 0

Geslacht: Vrouw
Verwijzingen: 0

« Gepost op: 06 september, 2009, 22:48:45 »

Ik krijg het gevoel,dat mannen geen relatie met mij aan willen gaan omdat ik nog geen seks wil.

Ik heb ook nog maar één echte relatie gehad,en die duurde amper 5 maanden,waar uit bleek dat hij veel was vreemd gegaan met meiden.
En daarna leuke jongens ontmoet,maar toen ik vertelde dat ik nog maagd was,vonden ze het in eerste instantie geen punt,maar daarna wisten ze niet hoe gauw ze weg moesten gaan.
Nu vind ik dus iemand leuk,en die wil zich niet binden,en zegt omdat hij geen tijd heeft,of ligt het aan de sex.
Ik spreek velen jongens(vrienden) en die zeggen ook nooit een relatie met iemand te willen,die nog geen sex wil.
Dus ik moet maar seks gaan hebben,om een vriend te krijgen.
« Laatste verandering: 06 september, 2009, 22:50:57 door Meiss » Gelogd

Anique
Actief lid

Karma -60

« Antwoord #1 Gepost op: 06 september, 2009, 23:25:34 »

Nee dat lijkt me niet verstandig. Sex kan echt leuk zijn, maar alleen als je dat zelf wilt. Ga nooit, maar dan ook nooit met iemand naar bed alleen onder dit soort emotionele dwang. Als een man niet op je wilt wachten dan is hij je niet waard.

Anique oftewel nancy, gebannen wegens privacyschending.

Nick
Lid
**

Karma 17

« Antwoord #2 Gepost op: 07 september, 2009, 09:27:47 »

Misschien zijn er jongens die je hierom afwijzen, maar de jongens die dit doen, zijn jou niet waard. Jij wil nog geen seks, jij staat daarvoor, als hij dat niet accepteert, dan is dat jammer, dan is hij dus niet geschikt voor jou. Hij moet jou gewoon je tijd kunnen geven. Het kan natuurlijk wel ook aan andere dingen hebben gelegen..

Maar hoe oud ben je? Hoe ouder de jongens, hoe eerder ze vaak seks willen..
En wat is de reden dat je nog geen seks wil? Smile

Zwolsche_Diva
Nieuwsgierig
*

Karma 0

« Antwoord #3 Gepost op: 07 september, 2009, 11:53:06 »

Mwah, ik ben het er niet mee eens dat hoe ouder ze zijn, hoe sneller ze seks willen.. Alhoewel ik deze hypothese nooit getest heb, vind ik het meer naar puberaal gedrag klinken.

Maar nee, Lisa, je hoeft geen seks te hebben om een jongen te krijgen, zijn de jongens die jou alleen willen om de seks het soort jongens dat jij graag in je leven wilt?

*spam*

Nick
Lid
**

Karma 17

« Antwoord #4 Gepost op: 07 september, 2009, 15:39:45 »

Vroeg in de puberteit, 12 - 15 jaar, willen jongens vaak wel seks, maar met meisjes van die leeftijd, gaan ze geen seks eisen. Van 16 - 20 wordt er sneller moeilijk gedaan als het meisje nog geen seks wil, want dan 'behoort ze er volgens de jongen al klaar voor te zijn'. Zo ervaar ik het tenminste bij vrienden van me. Die verdelen meisjes in twee groepen: Meiden die meteen seks zullen willen en meiden die dit niet willen. Dan is het net waar ze naar op zoek zijn in welke groep ze iets zoeken.

michelwantsyou@hotmail.com
Nieuwsgierig
*

Karma 0

« Antwoord #5 Gepost op: 07 september, 2009, 23:06:03 »

Heb je wel heel veel kans op ja.

Robinn
Nieuwsgierig
*

Karma 0

Geslacht: Man

« Antwoord #6 Gepost op: 08 september, 2009, 01:53:53 »

Seks doe je uit liefde, en dus moet een jongen maar wachten.. zijn vriendin moet er klaar voor zijn.

Ikzelf vond het superfijn dat mijn vriendin nog maagd was, dan was ik er tenminste van overtuigd dat ze het pas echt doet wanneer ze het zelf wilt, en het koste dan ook een hele tijd voordat we voor het eerst seks hadden, maar daar had ik geen moeite mee..

Maar toch, het gaat hier niet om mij..  :-[

Zorg dat je het pas doet wanneer jij wilt, laat geen jongen je dwingen, maar laat vooral jezelf niet dwingen!

itsme85
Lid
**

Karma 5

« Antwoord #7 Gepost op: 08 september, 2009, 10:36:16 »

Ik sluit me aan bij bovenstaande...

Seks moet iets fijns zijn en niet alleen maar gebeuren omdat het 'er nu eenmaal bij hoort'  of omdat het stoer is!
Als een jongen echt voor jou valt, dan zal het hem niet uitmaken of je wel of geen maagd ben... En zoals ook al gezegd, ik vond het ook fijn dat mijn vriendin nog maagd was. Dat betekende dat ze idd pas seks wilde met iemand als zij er klaar voor was en niet zomaar met jan en alleman het bed in dook!

Gewoon rustig wachten en er komt heus iemand voorbij die er ook zo over denkt! Je hebt tijd genoeg... Smile

dominissive
Groentje
*

Karma 0

« Antwoord #8 Gepost op: 08 september, 2009, 15:11:10 »

Ja, ik heb ook die indruk, hoewel ik een man ben. Veel, maar niet alle mannen, willen zo rap mogelijk naar bed met een vrouw. Ze vergeten dat gewoon naakt elkaar liefkozen veel opwinderder kan zijn dan dat kwakje van korte duur...

misslisaa
Groentje
*

Karma 0

« Antwoord #9 Gepost op: 08 september, 2009, 17:37:57 »

Ik ben zelf 19 jaar oud en in de meeste gevallen,val ik op jongens tussen de 23-30 jaar oud.
Ik zelf een vriend gehad vorig jaar 5 maanden relatie meegehad en bleek vreemd te zijn gegaan meerdere malen.
Ik ben zelf vorig ook aangerand allhoewel de politie het zou zien als poging tot vekrachting.
Weet niet of het daar aan zou kunnen liggen?
Ik vind het geen probleem als jongens,die ik dan leuk vind aan me zitten,ook op intieme plekken.
Vind dat heerlijk of naakt naast ze te slapen ook geen probleem mee,maar het echte werk nee dat wil ik nog niet.
Ik ga het ook nog niet doen heb ik besloten,maar of ik dan een leuke jongen tegen kom is vraag twee.

Pagina's: [1] 2 3   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

Adverteren bij Daisycon
Copyright by Hoe-zo.net | 2008 - 2011
Alle antwoorden zijn slechts adviezen, raadpleeg altijd een huisarts.