Vandaag met een vriendin gesproken!
Zij zit met een probleem en weet niet wat ze doen moet.
Ik heb haar toen over dit forum verteld, en gezegd dat ze hier echt fijn advies geven.
Ze vertelde me nu dat ze ook al op het idee was gekomen om het op een forum te zetten om advies te winnen omdat ze het niet aan vrienden durfde te vertellen

Maar ze heeft zelf voorlopig even geen internet en vroeg of ik het wou doen, als zij het verhaal typte die heb ik toen op een usb stickje gezet zodat ik het hier kon plaatsen

Hoop dat jullie haar kunnen helpen want ik vond het zelf ook een lastig probleem haha!
Komt ie!
--------------------
Okee ik hoop dat jullie me advies kunnen geven want ik weet echt niet meer wat ik moet doen
Op het werk heb ik een jongen leren kennen. En toen ik hem net kon vond ik hem helemaal niet leuk ofzo, gewoon als vriend, niet meer en niet minder. Want ik moet mensen eerst goed leren kennen wilde ik er wat voor voelen.
Algauw merkte ik dat hij mij wel leuk vond. Door opmerkingen te maken die echt heel lief waren, maar ook doordat hij me op mijn feest probeerde te zoenen en ik op dat moment snel over iets begon te praten en ik toen de teleurstelling op zijn gezicht zag.
Dat is inmiddels al een tijdje geleden (ongeveer 8 maanden.), maar langzaam maar zeker zijn we steeds closer geworden en ik vertrouw hem ook voor de volle 100 %, ik kan gewoon om alles bij hem terecht. En nu begin ik hem ook leuk te vinden. Ik merk dat ik hem steeds vaker spontaan knuffel en dat ik veel bij hem wil zijn.
Maar ik merkte pas echt dat ik hem leuk vond nadat hij vorige week vertelde dat hij een meisje had ontmoet. Nu had dat meisje haar vriend blijkbaar gedumpt voor hem in een avond en dat zegt al iets over haar vind ik maargoed. Ik doe net alsof ik blij voor hem ben, maar eigenlijk ben ik stikjaloers en wil ik hem het liefst zeggen van ik wil niet dat je iets met haar krijgt, ik wil dat wij iets samen krijgen. Maar dat durf ik niet.
Heb wel gevraagd wat hij van haar vindt. En hij zegt van, ja ik zie wel hoe het loopt.
Want ze heeft wel rood haar (daar valt hij wel op) En ze is ook heel lief, maar ze is verder best lelijk, eerlijk gezegd, dus ik wacht af, maar ik denk dat ik een beetje bindingsangst heb. Dat vertelde hij me en ik zei dat het wel goed kwam.
Nu weet ik dus niet wat ik tegen hem moet zeggen, moet ik het hem eerlijk vertellen (wat ik doodeng vind eerlijk gezegd ) Of heb ik mijn kans gehad? En moet ik hem gewoon het gunnen met die meid?? Ik weet het allemaal echt niet meer en ik hoop dat jullie me tips kunnen geven, want volgend weekend zie ik hem weer