Choose fontsize:
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

*Klik hier voor de
   Foto's & Filmpjes

Pagina's: [1] 2   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: [Verliefd]Wat moet ze doen?  (gelezen 588 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Crispy-C
Lid
**

Karma 5

Geslacht: Vrouw
Verwijzingen: 0

« Gepost op: 02 september, 2009, 20:35:01 »

Vandaag met een vriendin gesproken!
Zij zit met een probleem en weet niet wat ze doen moet.
Ik heb haar toen over dit forum verteld, en gezegd dat ze hier echt fijn advies geven.
Ze vertelde me nu dat ze ook al op het idee was gekomen om het op een forum te zetten om advies te winnen omdat ze het niet aan vrienden durfde te vertellen Tong
Maar ze heeft zelf voorlopig even geen internet en vroeg of ik het wou doen, als zij het verhaal typte die heb ik toen op een usb stickje gezet zodat ik het hier kon plaatsen Smile
Hoop dat jullie haar kunnen helpen want ik vond het zelf ook een lastig probleem haha!
Komt ie!
--------------------

Okee ik hoop dat jullie me advies kunnen geven want ik weet echt niet meer wat ik moet doen

Op het werk heb ik een jongen leren kennen. En toen ik hem net kon vond ik hem helemaal niet leuk ofzo, gewoon als vriend, niet meer en niet minder. Want ik moet mensen eerst goed leren kennen wilde ik er wat voor voelen.
Algauw merkte ik dat hij mij wel leuk vond. Door opmerkingen te maken die echt heel lief waren, maar ook doordat hij me op mijn feest probeerde te zoenen en ik op dat moment snel over iets begon te praten en ik toen de teleurstelling op zijn gezicht zag.
Dat is inmiddels al een tijdje geleden (ongeveer 8 maanden.), maar langzaam maar zeker zijn we steeds closer geworden en ik vertrouw hem ook voor de volle 100 %, ik kan gewoon om alles bij hem terecht. En nu begin ik hem ook leuk te vinden. Ik merk dat ik hem steeds vaker spontaan knuffel en dat ik veel bij hem wil zijn.

Maar ik merkte pas echt dat ik hem leuk vond nadat hij vorige week vertelde dat hij een meisje had ontmoet. Nu had dat meisje haar vriend blijkbaar gedumpt voor hem in een avond en dat zegt al iets over haar vind ik maargoed. Ik doe net alsof ik blij voor hem ben, maar eigenlijk ben ik stikjaloers en wil ik hem het liefst zeggen van ik wil niet dat je iets met haar krijgt, ik wil dat wij iets samen krijgen. Maar dat durf ik niet.
Heb wel gevraagd wat hij van haar vindt. En hij zegt van, ja ik zie wel hoe het loopt.
Want ze heeft wel rood haar (daar valt hij wel op) En ze is ook heel lief, maar ze is verder best lelijk, eerlijk gezegd, dus ik wacht af, maar ik denk dat ik een beetje bindingsangst heb. Dat vertelde hij me en ik zei dat het wel goed kwam.

Nu weet ik dus niet wat ik tegen hem moet zeggen, moet ik het hem eerlijk vertellen (wat ik doodeng vind eerlijk gezegd  ) Of heb ik mijn kans gehad? En moet ik hem gewoon het gunnen met die meid?? Ik weet het allemaal echt niet meer en ik hoop dat jullie me tips kunnen geven, want volgend weekend zie ik hem weer
« Laatste verandering: 02 september, 2009, 21:17:12 door Crispy-C » Gelogd

Duiker
Lid
**

Karma 10

Geslacht: Man

« Antwoord #1 Gepost op: 02 september, 2009, 20:55:36 »

Voor de vriendin van Crispy-C Knipoog:

Wat ik zou doen als ik jou was, hoe moeilijk het ook is voor je, is hem laten kiezen tussen jou en die andere meid. Zoals je zegt kennen jullie elkaar al heel lang, zoiets vergeet je niet snel. Als hij je echt leuk vind, wat hij nog steeds doet volgens mij als het zo lees en in mag schatten, dan zal hij voor jou kiezen. Wat je kan doen in plaats van hem te vertellen dat je hem leuk vind is het gewoon laten merken in je houding, opmerkingen enzo. Hetzelfde wat hij deed eigenlijk toen hij jou leuk vond.
Ik zou jezelf niet wijs maken dat je je kans gehad hebt, hij heeft nog geen vriendin dus daar zie ik geen probleem. En ik vind het goed dat je iemand eerst goed wilt leren kennen voordat je er een relatie mee begint.
Mocht hij echter voor die andere meid kiezen dan zal het niet makkelijk worden voor jou ben ik bang, tenminste elke keer als je ze ziet. Voor de rest kan je natuurlijk gewoon vrienden blijven, geen probleem. Maar je moet geen dingen doen die jullie vriendschap dan kan bederven.
En wat betrefd het uitmaken van die andere meid met haar (ex-)vriend zit ik op dezelfde lijn als jou hoor, Ze maakt het wel erg makkelijk uit om haar ene vriendje in te ruilen voor de andere, misschien doet ze dat ook wel weer bij hem. Maar goed daar gaat het niet over Knipoog
Laat maar iets van je horen, via Crispy-C of je toekomstige eigen account Tong

Hoe groter het probleem.
Hoe groter de hamer.

Dolfje
Global Moderator
Post-a-Lot

Karma 1000

Verwijzingen: 1

« Antwoord #2 Gepost op: 02 september, 2009, 22:30:15 »

zeg wat je voelt, als je blijft zwijgen weet hij ook helemaal niet wat je van hem vind.
waag de sprong en grijp die kans nu het nog kan zou ik zeggen, doe het desnoods via msn ofzo als je gewoon praten te direct vind.

Wel ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, Het liefst in zeven tegelijk..

Ook aan dolfje kun je al je vragen kwijt !

Crispy-C
Lid
**

Karma 5

« Antwoord #3 Gepost op: 07 september, 2009, 21:01:50 »

ik was vanmiddag bij die vriendin en ze heeft weer iets teruggetypt voor jullie!
Even kopieren vanuit usb-tje Knipoog

Hallo!!

Dank je wel voor jullie antwoorden!
Ik heb op dit moment voorlopig geen internet meer, dus ik kan het niet via msn vertellen!
Toen wou ik mijn moed bij elkaar rapen en het hem zaterdag vertellen.
Maar eerst vroeg ik aan hem hoe het met dat meisje ging. Zijn antwoord: Ja wel goed !
Toen zei ik iets van o oke en toen ben ik maar weer weggelopen!
Ik probeerde ook al duikers adviezen op te volgen, maar dat vind ik toch heel moeilijk! aangezien ik te bang ben dat hij me echt meteen doorheeft Tong
Pff ik denk dat ik het maar moet laten lopen ofzo! Want ik ben echt veel te bang om het te zeggen hoor!! Toch bedankt voor jullie lieve adviezen dolfje en duiker Smile

Nou ik weet dat ze er heel erg mee zit en dat ze hem gewoon leuk vind.
En ik denk dat ze het gewoon moet proberen,, maar wat denken jullie daarvan??

Duiker
Lid
**

Karma 10

« Antwoord #4 Gepost op: 07 september, 2009, 22:20:09 »

Hallo!!

Dank je wel voor jullie antwoorden!
Ik heb op dit moment voorlopig geen internet meer, dus ik kan het niet via msn vertellen!
Toen wou ik mijn moed bij elkaar rapen en het hem zaterdag vertellen.
Maar eerst vroeg ik aan hem hoe het met dat meisje ging. Zijn antwoord: Ja wel goed !
Toen zei ik iets van o oke en toen ben ik maar weer weggelopen!
Ik probeerde ook al duikers adviezen op te volgen, maar dat vind ik toch heel moeilijk! aangezien ik te bang ben dat hij me echt meteen doorheeft Tong
Pff ik denk dat ik het maar moet laten lopen ofzo! Want ik ben echt veel te bang om het te zeggen hoor!! Toch bedankt voor jullie lieve adviezen dolfje en duiker Smile

Het laten merken dat je hem leuk vind moet je discreet doen, maar wel dat hij het merkt. Ik weet dat het moeilijk is want ik ben zelf ook niet zo (al is het wel beter dan vroeger), ze zeggen niet voor niks "oefening baart kunst". Gewoon voor hem gaan en proberen, laat je niet zo snel uit het veld slaan.
Als je een gesprek met hem begint zou ik niet over die andere meid beginnen aangezien jij je dan een stuk ongemakkelijker gaat voelen volgens mij. Gewoon over andere dingen hebben of over jullie, je bent tenslotte toch met hem? Zij zit er niet bij Smile
Persoonlijk zou zou ik het liever proberen en er achter komen dat het niks word dan dat je elkaar over 15 jaar spreekt en hij alsnog verteld dat hij helemaal gek van je was maar ondertussen getrouwd is en kinderen heeft (bewijze van spreken).

Hoe groter het probleem.
Hoe groter de hamer.

Moos
Lid
**

Karma 10

« Antwoord #5 Gepost op: 10 september, 2009, 15:18:32 »

hoe is dit nu afgelopen eigk?

Voorheen Moosjuh  (8nov.)

Crispy-C
Lid
**

Karma 5

« Antwoord #6 Gepost op: 10 september, 2009, 22:16:12 »

@ moosjuh

Ze ziet die jongen in het weekend altijd omdat hij doordeweeks in breda woont en studeert
nog even afwachten dus  Smile

itsme85
Lid
**

Karma 5

« Antwoord #7 Gepost op: 29 september, 2009, 12:43:14 »

En nu dan? Heeft ze het al gezegd? Of is er "spontaan" al wat gebeurd? Smile

Roos
Administrator
Spammer!

Karma 1000

« Antwoord #8 Gepost op: 29 september, 2009, 12:59:35 »

ik lees nu pas dit topic, maar ik ben ook wel benieuwd Knipoog

Pluk de dag, voordat deze verwelkt!        ....bloem!

Duiker
Lid
**

Karma 10

« Antwoord #9 Gepost op: 09 oktober, 2009, 22:09:47 »

Hoe is het afgelopen eigenlijk, ben wel benieuwd Smile

Hoe groter het probleem.
Hoe groter de hamer.

Pagina's: [1] 2   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

Adverteren bij Daisycon
Copyright by Hoe-zo.net | 2008 - 2011
Alle antwoorden zijn slechts adviezen, raadpleeg altijd een huisarts.