Choose fontsize:
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

*Klik hier voor de
   Foto's & Filmpjes

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: [Vriend] Wat kan ik doen, ik zie hem nooit  (gelezen 329 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Inne_baby
Nieuwsgierig
*

Karma 0

Verwijzingen: 0

« Gepost op: 02 september, 2009, 19:07:15 »

Heej,
Nou zit ik weer met een jongens probleem! En ik weet totaal niet meer wat goed is om te doen of niet...
Nou, vorige maand ergens had ik afgesproken met een jongen en werd hij ook mijn vriendje, het is toen een week echt heel goed gegaan, ook al zat hij in frankrijk. We smsten heel de tijd en hij belde ook af en toe. Nu zag ik hem vorige maand voor de laatste keer. Het was echt een geweldige dag en hij vond dat ook, dat zag je aan zijn oogjes, maar sindsdien gaat alles fout. Ik heb hem sinds dan ook niet meer gezien. Ik belde hem vaak, maar hij had nooit tijd. Ik vertrok ondertussen dus ook naar Griekenland voor een week en belde we dagelijks, maar ik voel me er héél slecht bij dat ik hem nooit zie. Ik heb heel de tijd het gevoel dat ik hem tot last ben. Nou iets meer als een week geleden heeft hij om een pauze gevraagd, omdat hij problemen had en zijn leven eerst op orde wou krijgen voor wij echt iets konden beginnen. Ik vroeg hem dan of het tussen ons daarna allemaal in orde zou komen, en hij antwoorde gewoon, ja dat kan...
Ik weet ook niets van zijn problemen, ik heb het dus ook heel moeilijk om hem die ruimte te geven. Ik bel hem elke dag, maar hij zegt er ook niets van. Ik vraag hem om te praten over zijn problemen, maar dat wil hij niet. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Ik zou hem zo graag gewoon nog eens zien, dan kunne we tenminste echt prate, want de laatste maand hebbe we eigelijk echt weinig gepraat... En ik vind dat echt jammer. Ik heb hem al meerdere keren verteld hoe ik me voelde maar het dringt niet echt door...
Wat moet ik doen?
Xx.

meiss: volgende keer nog een [tag] gebruiken, en de titel is helemaal prima Knipoog
« Laatste verandering: 02 september, 2009, 19:55:19 door Meiss » Gelogd

Duiker
Lid
**

Karma 10

Geslacht: Man

« Antwoord #1 Gepost op: 02 september, 2009, 19:20:07 »

Heej,
Nou zit ik weer met een jongens probleem! En ik weet totaal niet meer wat goed is om te doen of niet...
Nou, vorige maand ergens had ik afgesproken met een jongen en werd hij ook mijn vriendje, het is toen een week echt heel goed gegaan, ook al zat hij in frankrijk. We smsten heel de tijd en hij belde ook af en toe. Nu zag ik hem vorige maand voor de laatste keer. Het was echt een geweldige dag en hij vond dat ook, dat zag je aan zijn oogjes, maar sindsdien gaat alles fout. Ik heb hem sinds dan ook niet meer gezien. Ik belde hem vaak, maar hij had nooit tijd. Ik vertrok ondertussen dus ook naar Griekenland voor een week en belde we dagelijks, maar ik voel me er héél slecht bij dat ik hem nooit zie. Ik heb heel de tijd het gevoel dat ik hem tot last ben. Nou iets meer als een week geleden heeft hij om een pauze gevraagd, omdat hij problemen had en zijn leven eerst op orde wou krijgen voor wij echt iets konden beginnen. Ik vroeg hem dan of het tussen ons daarna allemaal in orde zou komen, en hij antwoorde gewoon, ja dat kan...
Ik weet ook niets van zijn problemen, ik heb het dus ook heel moeilijk om hem die ruimte te geven. Ik bel hem elke dag, maar hij zegt er ook niets van. Ik vraag hem om te praten over zijn problemen, maar dat wil hij niet. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Ik zou hem zo graag gewoon nog eens zien, dan kunne we tenminste echt prate, want de laatste maand hebbe we eigelijk echt weinig gepraat... En ik vind dat echt jammer. Ik heb hem al meerdere keren verteld hoe ik me voelde maar het dringt niet echt door...
Wat moet ik doen?
Xx.

"weer" nog wel, je treft het niet erg dan Droevig
Maar om even in te gaan op je verhaal, jammer om te horen dat het zo moet gaan natuurlijk. Het is erg vervelend voor iemand in jou positie om iemand ruimte te geven zodat hij zijn eigen leven weer op orde kan brengen maar vervolgens niet verteld waarom. Ze zeggen niet voor niks "door dik en dun", en een vriendin is vaak degene waarbij je je hele verhaal kwijt kan.en je misschien ook wel helpen. Maar als hij ervoor heeft gekozen om jou niks te vertellen dan vraag ik me af wat je eraan kan doen. Zoals je zelf al zegt heb je het al meerdere keren verteld dat je ermee zit, maar hoe heb je dit gedaan, via msn of telefoon? Wat dit soort onderwerpen betreft kan je beter niet op deze manier doen maar op een persoonlijkere manier als je bij elkaar bent, misschien opent hij zichzelf dan wel naar jou toe.
Je kan altijd een keer proberen af te spreken zonder het er met hem over te hebben, gewoon wat samen gaan doen, meer niet.

Hoe groter het probleem.
Hoe groter de hamer.

Inne_baby
Nieuwsgierig
*

Karma 0

« Antwoord #2 Gepost op: 02 september, 2009, 19:23:49 »

Ik heb dit idd via telefoon gedaan, omdat ik hem dus niet zie. Ik vraag bijna elke keer als we bellen wanneer we eens gewoon kunnen afspreken, maar hij weet altijd pas op het laatste momentje dat hij niet kan....

Duiker
Lid
**

Karma 10

Geslacht: Man

« Antwoord #3 Gepost op: 02 september, 2009, 19:33:28 »

Ik heb dit idd via telefoon gedaan, omdat ik hem dus niet zie. Ik vraag bijna elke keer als we bellen wanneer we eens gewoon kunnen afspreken, maar hij weet altijd pas op het laatste momentje dat hij niet kan....

Zoiets kan je gewoon inplannen lijkt me? Ik moet ook vaak zat leuke dingen voorbij laten gaan vanwege belangrijkere dingen. Ik neem aan dat hij je wel belangrijk vind, zo niet dan vraag ik me af waar zijn interesse ligt en wat hij belangrijker vind. Maar als hij het pas op het laatste moment weet, dan weet hij ook op het laatste moment dat hij wel kan. Ik weet niet hoe druk jij het hebt maar het lijkt me dat jullie dan wel wat af kunnen spreken of niet ?

Hoe groter het probleem.
Hoe groter de hamer.

Inne_baby
Nieuwsgierig
*

Karma 0

« Antwoord #4 Gepost op: 02 september, 2009, 19:35:18 »

dat zou ik ook denken... maar het lukt echt niet...
Probeer hem al een maand te zien

Anique
Actief lid

Karma -60

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #5 Gepost op: 02 september, 2009, 19:53:08 »

Voor ik echt inhoudelijk ga reageren... wat vragen:

Hoe oud zijn jullie, waar wonen jullie, waarom weet hij pa o peen laat moment of hij kan afspreken?

Anique oftewel nancy, gebannen wegens privacyschending.

Inne_baby
Nieuwsgierig
*

Karma 0

« Antwoord #6 Gepost op: 02 september, 2009, 19:56:17 »

Ik ben 17 en hij is 18. Ik woon een half uurtje met de bus van hem vandaan, maar op zich is dat geen probleem. Als ik vraag kunnen we bv morgen afspreken zegt hij altijd ik weet dat nog niet, ik zal het je laten weten...

Roos
Administrator
Spammer!

Karma 1000

« Antwoord #7 Gepost op: 02 september, 2009, 20:02:09 »

Wat jij moet doen?
heel hard, maar beseffen dat dit geen echte relatie is,
en ik gok dat dat er ook niet in zal zitten.

Ik denk dat je te makkelijk in een relatie bent gerold,
en ondanks dat hij dingen moet verwerken zou hij toch wat van zich moeten laten horen als hij echt om je geeft.
Dat doet hij niet, jij gaat bellen, en smsen, en vervolgens krijg je de reden "ik moet wat verwerken".

Dat geeft mij de indruk "smoesjes".
Maar goed, het kan, 100% zeker weten doe ik het namelijk niet....
Vervolgens pak je het niet echt taktisch aan door hem de rust te geven die hij vraagt,
maar ga je hem alleen maar aan je opdringen, dat zal je relatie zeer zeker niet ten goede doen!

Ik denk dat jij jezelf heel ernstig eens af moet gaan vragen:
-Ga ik achter die 'leuke' jongen aan blijven lopen...
-Of mag die jonge achter mij aan gaan lopen, en laten blijken dat hij echt voor mij kiest..... Knipoog

Pluk de dag, voordat deze verwelkt!        ....bloem!

Dolfje
Global Moderator
Post-a-Lot

Karma 1000

Verwijzingen: 1

« Antwoord #8 Gepost op: 02 september, 2009, 23:01:49 »

geef hem eerst een tijdje rust enw acht tot hij belt, heel moeilijk i know maar doe het eens.
ondertussen ga jij eens nadenken wat dit voor relatie is.
mocht hij uit zichzelf geen contact opnemen dan weet jij ook genoeg.

Wel ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, Het liefst in zeven tegelijk..

Ook aan dolfje kun je al je vragen kwijt !

Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

Copyright by Hoe-zo.net | 2008 - 2011
Alle antwoorden zijn slechts adviezen, raadpleeg altijd een huisarts.