Choose fontsize:
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

*Klik hier voor de
   Foto's & Filmpjes

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: [coming out] hoe ging deze??  (gelezen 389 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dolfje
Global Moderator
Post-a-Lot

Karma 1000

Geslacht: Vrouw
Verwijzingen: 1

« Gepost op: 08 april, 2009, 23:07:49 »

hoe ging je coming out?
was je opgelucht, wisten ze het al?
of ging er toch wat verkeerd?

Wel ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, Het liefst in zeven tegelijk..

Ook aan dolfje kun je al je vragen kwijt !

Roos
Administrator
Spammer!

Karma 1000

Verwijzingen: 0

« Antwoord #1 Gepost op: 14 april, 2009, 13:58:13 »

Ik heb geen coming-out gedaan Knipoog
Ik heb eigenlijk voor mijzelf nog steeds niet echt bevestiging,
en wel een stabiele relatie met iemand van het andere geslacht.

Als ik nu zou vertellen dat ik biseksueel zou zijn, zouden ze het helemaal niet meer snappen. Knipoog

Pluk de dag, voordat deze verwelkt!        ....bloem!

Lithiumm
Lid
**

Karma 0

« Antwoord #2 Gepost op: 08 mei, 2009, 08:13:02 »

De meeste mensen kijk raar of verbaasd op als ik hun beken dat ik biseksueel ben. De jongen op wie ik pas verliefd op werd, heeft het gelijk uit gemaakt, toen ik het hem bekende. Uit angst dat hij mijn kwijt zal raken aan een meisje.
Ik heb er geen geheim van gemaakt dat ik op beide verliefd kan worden.
De zelfde avond heeft hij mijn mailtje gestuurt, dat het uit was.  Oh mijn god!
Daarbij heeft mijn gelijk geblokeerd. >Droevig

Zodra ik mezelf heb leren kennen, zal ik me aan je voorstellen. Verwacht daar niet al te veel van. Want doe ik ook al niet meer.

Charlie
Groentje
*

Karma 0

Geslacht: Man

« Antwoord #3 Gepost op: 24 mei, 2009, 16:51:37 »

De meeste mensen kijk raar of verbaasd op als ik hun beken dat ik biseksueel ben. De jongen op wie ik pas verliefd op werd, heeft het gelijk uit gemaakt, toen ik het hem bekende. Uit angst dat hij mijn kwijt zal raken aan een meisje.
Ik heb er geen geheim van gemaakt dat ik op beide verliefd kan worden.
De zelfde avond heeft hij mijn mailtje gestuurt, dat het uit was.  Oh mijn god!
Daarbij heeft mijn gelijk geblokeerd. >Droevig

Spijtig dat je vriendje zo reageerde Droevig

Maarja, als je vriendje je niet wil accepteren zoals jij bent, ben je beter af zonder hem...

EDIT: Ik heb zojuist dit gelezen...
is dit ook één van die leugens?
« Laatste verandering: 24 mei, 2009, 17:43:07 door Charlie » Gelogd

Bas.
Groentje
*

Karma 0

« Antwoord #4 Gepost op: 02 juni, 2009, 01:31:27 »

Goed, erg goed. Moeder had in het begin merkbaar wat moeite met 'de bekentenis', maar ze draaide binnen enkele dagen bij. Was gewoon gevolg van het verrassinseffect. Stiefmoeder en vader vonden het niet erg, alles behalve. Voor hun vielen puzzelstukjes op hun plek, zeg maar. Ze wisten dat er iets met me was, dat ik iets verbergde, en nu wisten ze wat. Ook hebben ze het een keer gedacht omdat ik nooit enige vorm van interesse toonde voor meisjes. Verder hebben ze mij voor mijn coming out wel altijd kenbaar gemaakt dat het niet erg zou zijn.
Bij mijn vrienden verliep het, eh, wat anders. In de 3e klas kwam het aan het eind van het jaar uit, en toen was er geen probleem. Zelfs niet bij Thies, een gigantische etter die voorheen altijd mij uitdaagde met opmerkingen, na mijn coming out gaf hij aan dat dit kwam omdat hij bevestiging zocht voor zijn vermoedens. In de 4e klas stroomde ik af naar het VMBO, een moeilijk milieu om je coming out te doen, dus ik deed dat ook niet. Maar Thies stroomde ook mee af, en onder groepsdruk moest hij stoer tegen mij doen. Toen ik mijn eerste vriend kreeg zat ik vol trots, ik wilde me niet langer verstoppen. Hij vroeg mij -onder het oog van vele medeleerlingen- een keer of ik homo ben -wat hij natuurlijk al wist-, ik zei 'ja'. Uit verbazing vroeg hij het nog een keer en wederom zei ik 'ja'. En toen? Toen zei hij 'respect' -'t blijft VMBO hé doh2-. Ik kreeg vele steunbetuigingen van de meisjes, en mijn sociale positie was erg versterkt. De jongen vinden het ook allemaal oké. Ik ben van 'die nieuwe waarvan iedereen zegt dat hij homo is' gegaan naar 'die jongen die met iedereen kan opscheten, ohja en hij is ook homo'. Mensen onderschatten wat voor sociaal sterke positie je jezelf kan geven als uitend homoseksueel.

Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

Copyright by Hoe-zo.net | 2008 - 2011
Alle antwoorden zijn slechts adviezen, raadpleeg altijd een huisarts.